Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo V50 by Kenneth B

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by InstallBay Hamar View Post

Skjerm-pod'en har fått ei god dose fyller! Gjør seg med kun en farge på delene!

Damn så sweet det der ble. Skulle tro det var Volvo OG tilbehør jo
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

• Skal lages et transportdeksel til hverdagsbruk, og ipod'en styres fra skjermen foran. Og den skal sitte i bilen hele tiden...
      Last edited by InstallBay Hamar; 05-02-2009, 16:25.

Comment

• tror Kenneth kunne gjort ganske greie patentavtaler med hvilket som helst bilmerke jeg
        Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

Comment

• Takk for det, karer! Må si at jeg er fornøyd med den biten der ja..

Comment

• Ingen store ting å oppdatere før helga, men jeg har fått aske-grå mikrofiber til a-stolpene+taktrekket og blå til bass-pod'en og innlegget over forsterkerene.

Trekte ene stolpen før jeg tok helg, og ja, jeg vet at diskanten sitter litt off-senter..

En liten prøve på blåfargen...

Comment

• Når jeg får meg masse penger og fin bil og har råd til masse anlegg skal du få jobben med å bygge, definitivt Blir utrolig pent, det dekselet du laget på dashbordet ble utrolig pen, ser faktisk stock ut der den sitter ..

Gleder meg til å se videre arbeid!
              VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

• Oi!! kult med microfiber...passelig dødt stoff det vel...eller? den diskanten syns jeg kom litt "alien" aktig ut av a stolpen..hihi..ble pent syns jeg..og annerledes

Comment

• en diskanten syns jeg kom litt "alien" aktig ut av a stolpen..hihi..ble pent syns jeg..og annerledes
                  Uhm, sjekk litt andre prosjekt, det er vel nesten nr 1 måte å montere diskanten på

Hmm, har du noen prøver du kunne sendt avgårde av det stoffet kenneth?
                  Bare noen småbiter så man kunne kjent og kikka på det
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

• Jepp, det har jeg Rolf! Send meg en mail med info til hamar@installbay.no, så putter jeg noen biter i en konvolutt! Er ikke så ille pris på det heller! 399 pr meter og da er det ca 140 bredde!

Comment

• Er ikke noe verre å trekke med det en med CS... Er litt mer lodden bakside på denne, så det trengs litt mer lim for å "mette" det...

Comment

• Men med litt vilje så kan du få det av :P
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• [QUOTE=neptyr;71400]Uhm, sjekk litt andre prosjekt, det er vel nesten nr 1 måte å montere diskanten på QUOTE]

DOOOHH!!! My bad hehe...vet det da....men denne har ikke sort grill, som 99% av de andre diskantene har..så den ble veldig smooth sammen med stoffet...en bedre måte å forklare den på

Comment

• jo, disse har sort grill også.
                            men jeg skjønner hva du mener.. det ser veldig smooth ut

Comment

• Gjør seg med den slipte kanten.. Fin kontrast..

Comment

• Da har jeg fått dempet taket og trekt om taktrekket:

Ett lag Vibroplast M1 over hele flata:

SPLEN3008 utenpå M1! Tyst som i graven...

Her ser man fargeforskjellen på det originalet, og trekket som skal på:

Her er taktrekket ferdig. Dette var en forferdelig jobb siden stoffet jeg brukte ikke kunne strekkes noe særlig!

Comment

Working...
                                X