Originally posted by hertz_opel
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo V50 by Kenneth B
Collapse
X
-
Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Eller så kan du bare stikke innom Bjørnar en dag å bestille. Masse stoff/kart prøver der : )
Comment
-
Etter noen måneder med bilstereo-fri, har jeg endelig aktivert den nye brukerkonto'n her.
Har en liten haug med ideer for bilen bakerst i harddisken, men mangler litt motivasjon og tid til å gjennomføre de. Men det kommer...I cannot really let the pressure of a deadline inhibit me creatively...
Comment
-
En liten oppdatering kanskje?
Har kjøpt 3" mellomtoner som skal i dashbordet etterhvert:
Gitterene skal selvsagt smis om så de ser litt mer Kenwood ut:
Et bilde av bilen med vintersko på:
Venter på tre nye forsterkere og nytt batteri, så et kommer mer bilder snart...Last edited by KennethB; 10-02-2010, 20:58.I cannot really let the pressure of a deadline inhibit me creatively...
Comment
-
Ja, sitter som ei kule de der! Senka V50 med breie dekk er ikke det artigste på vinter'n, men...
Skal modde plasten helt framme ved ruta, tenkte jeg... Felle inn høyttalerene og lakkere den i matt grå, så det ser så originalt ut som mulig. Har sjekka pris på delen, men tenkte å svinge innom en dag i håp om å få se litt på noe papirer om åssen det henger sammen frammi der!I cannot really let the pressure of a deadline inhibit me creatively...
Comment
-
Her er litt bilder av utstyret som skal inn før våren:
Nye forsterkere fra Kenwood. To stk fire-kanalere til frontsystemet og ei monoblokk for sub:
Kompakt størrelse på de igrunn:
Audison Bit One lydprosessor:
Dvd-spiller for bakseteunderholdningen som kommer etterhvert:
Last edited by KennethB; 10-02-2010, 20:49.I cannot really let the pressure of a deadline inhibit me creatively...
Comment
-
-
Har gjort litt småtteri idag. Fikk noen alu-deler i posten igår, som har fått litt pleie:
Litt fresearbeid:
Med gittere:
Test med høyttaler:
Var innom Bilia og bestilte litt deler å ødelegge idag, så det kommer litt flere bilder av dette etterhvert!I cannot really let the pressure of a deadline inhibit me creatively...
Comment
-
Det der ble jo ikke så verst? Var litt skeptisk til en ujevnhet i den ene ringen. Men om man pusser med f.eks 120papir først å noe finere etterpå kommer den vel bort.
Vurderte å gjøre dette , men jeg tippa at du heller ville ha dem noen dager før enn at jeg skulle stå å gnikke på dem xD
Gleder meg til å følge med her
Comment
Comment