Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo V50 by Kenneth B

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Okei. Bra du ble fornøyd da

Comment

• De forsterkerne er knall. Små fotavtrykk og spreke. Samme oppsettet jeg hadde i Touran.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

• Ny ramme til forsterkerene:

"Prøvemontering" av mellomtone:

I cannot really let the pressure of a deadline inhibit me creatively...

Comment

• Veldigt pen og se på den stereo`n din
          Er a-stolpene trekt i alcantara?

Comment

• Takk for det! Nesten hele installasjonen er trekt i microfiber... Nesten det samme..

Comment

• Hvorfor har du valgt å montere mellomtoner i dash? p.g.a lydbilde? Ser for meg at det fint går an å montere 3" mellomtoner i a-stolpen , men det blir kansje ikke like bra lyd?

Comment

• Aha, slik stoff og stil greier? Er den lettere og jobbe med?

Comment

• Originally posted by Jobbe88 View Post
                  Hvorfor har du valgt å montere mellomtoner i dash? p.g.a lydbilde? Ser for meg at det fint går an å montere 3" mellomtoner i a-stolpen , men det blir kansje ikke like bra lyd?
                  Har airbag i stolpen serru... Hvis ikke hadde den nok blitt montert der. Diskanten sitter to cm under airbagen, så det er ingen konflikt med den...

Nei, stoffet kommer fra Scanaprima, men kjennes veldig likt det Stoff og stil har!

Comment

• Må si jeg liker den mellomtone-grillen din Bakken
                    Dette blir nice
                    Mvh.
                    Bjørnar Kristiansen
                    BK Caraudio
                    48059681

Comment

• Originally posted by KennethB View Post
                      Har airbag i stolpen serru... Hvis ikke hadde den nok blitt montert der. Diskanten sitter to cm under airbagen, så det er ingen konflikt med den...

Nei, stoffet kommer fra Scanaprima, men kjennes veldig likt det Stoff og stil har!
                      aha , da skjønner jeg Har ennda ikke turt å bygge om dash , demonterte dash'n i min egen volvo engang. Må si det var ganske vanskeligå få det på plass igjen. Tør ikke tenke på hvor mye leamikk som sitter bak dash'n på en så ny bil som du har :P

Comment

• Er det nå spesiel fresestål du bruker for å frese i aluminium?
                        Focal
                        Mosconi
                        Pioneer

Comment

• Nei, bruker samme som på mdf, men det kan lønne seg å bruke WD40 eller lignende under fresinga for å gjøre ting litt lettere...

Comment

• Isopropanol (sprit) er fint på aluminium!
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

• okei...hvor mye RPM har du når du frese i aluminium? har hørt at aluminiumen kan smelte når det går litt for fort.
                              Focal
                              Mosconi
                              Pioneer

Comment

• Originally posted by Bøijnis View Post
                                okei...hvor mye RPM har du når du frese i aluminium? har hørt at aluminiumen kan smelte når det går litt for fort.
                                Når man arbeider med alu , skal man egentlig bruke verktøy beregnet for alu. Aluminiumen har en tendes til å "klabbe" seg på verktøyet. Når man f.eks dreier på alu , skal man derfor bruke et dreistål som man sliper så det ligner på en gammaldags ski , heheh.

Når det kommer til fresing tror jeg ikke det er like nøye. Men det har jeg mindre peiling på enn dreiing så skal ikke garantere at man bare kan frese ivei.

Comment

Working...
                                X