Okei. Bra du ble fornøyd da
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo V50 by Kenneth B
Collapse
X
-
De forsterkerne er knall. Små fotavtrykk og spreke. Samme oppsettet jeg hadde i Touran.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View PostHvorfor har du valgt å montere mellomtoner i dash? p.g.a lydbilde? Ser for meg at det fint går an å montere 3" mellomtoner i a-stolpen , men det blir kansje ikke like bra lyd?
Nei, stoffet kommer fra Scanaprima, men kjennes veldig likt det Stoff og stil har!I cannot really let the pressure of a deadline inhibit me creatively...
Comment
-
Originally posted by KennethB View PostHar airbag i stolpen serru... Hvis ikke hadde den nok blitt montert der. Diskanten sitter to cm under airbagen, så det er ingen konflikt med den...
Nei, stoffet kommer fra Scanaprima, men kjennes veldig likt det Stoff og stil har!
Comment
-
Isopropanol (sprit) er fint på aluminium![SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Bøijnis View Postokei...hvor mye RPM har du når du frese i aluminium? har hørt at aluminiumen kan smelte når det går litt for fort.
Når det kommer til fresing tror jeg ikke det er like nøye. Men det har jeg mindre peiling på enn dreiing så skal ikke garantere at man bare kan frese ivei.
Comment
Comment