Announcement

Collapse
No announcement yet.

Honda Accord -95, første prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Honda Accord -95, første prosjekt

Hei,

jeg er en 18 år gammel gutt som kommer fra karmøy og jobber på sjøen så jeg har litt tid å bruke når jeg er hjemme. Dette er mitt første stereo prosjekt i accorden som jeg kjøpte for ca et halvt år siden, eller egentligt det andre men det første ble ganske mislykket Men nå skal jeg gjøre det skikkelig.

Bilen:

Har fjernet vinga og 16v merket bak da

Har en 12" alpine sub som jeg skal begynne med, har også to 6x9 hertz 100rms i hattehylla men begynner med å bygge i bagasjerommet.

Skisse:

Slik skal det bli har jeg planer om. Det grå er plexiglass og den tykke streken viser kassen. I bunnen av kassen skal jeg bruke glassfiber.

Håper dere klarer og se hvordan jeg har planer om at det skal bli.

Tror dere dette blir bra? Hvordan kommer lyden til å bli fra suben tror dere?

Liker bilen der =D
    Vurderte 2.3 liter`n av disse... =)
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

Comment

Ja er veldig fornøyd jeg med unntak av at den lekker som en sil i bagasjerommet men det blir selvsagt fikset nuh

Comment

hehe... har sittet å tenkt på nesten nøyaktig samme ide selv... Til samme bil da

Hvor stort blir volumet til subben din her ?

Tenkte selv å legge 2 plater... En på den hyllen hvor forsterkeren ligger på dette bildet :

Og den andre der hvor den orginale går, slik du har gjort...
        På denne måten håpet jeg å kunne skjule diverse forsterkere og kabler mellom platene !!
        Men det blir kanskje for trangt ?

Comment

Du burde ha kasse på de 6x9" i hatthylla, ellers kommer suben til å leke ganske greit med de!
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

Comment

Working...
          X