du som har 2`er golf,blir kanskje det på meg å snart å da skal jeg bygge stereo..er det plass nokk til 2x10 eller 2x12" fårså og nedfelle forsterker i gulvet med plexiglass over eller blir det forlite space ?
du som har 2`er golf,blir kanskje det på meg å snart å da skal jeg bygge stereo..er det plass nokk til 2x10 eller 2x12" fårså og nedfelle forsterker i gulvet med plexiglass over eller blir det forlite space ?
skal nok gå fint med 2x10" går nok med 2x12" også, hvis di ikke krever så mange liter..
er jo bra med plass i golf da
bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
tjaa,ikke så mye
har en liten drømm om å bøgge ned forsterker med plexi og slikt foran subben,men lurer på hvordan plassen blir.Men som du sier så kommer det an på kassevolum
tjaa,ikke så mye
har en liten drømm om å bøgge ned forsterker med plexi og slikt foran subben,men lurer på hvordan plassen blir.Men som du sier så kommer det an på kassevolum
joda
det skal gå fint å ha forsterkerne foran basskassa hadde planer om det selv når jeg hadde rockford bassere..
bilstereo pensjonist!
fått ny forsterker, basser og batteri håper på å få det i bilen snart, men har ikke laga kasse enda. vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.. vil ikke ha ut baksetene! noen som har forslag?
noen bilder
batteriet:
forsterker og bassere:
subben:
et lite bilde av anlegge kobla opp på rommet bruker bare en subb..
bilstereo pensjonist!
Comment