Announcement

Collapse
No announcement yet.

golf 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

update!

nå har jeg sveisa ramme og laga kasse har bare litt trekking igjen skal koble alt i dag, og filme litt

bilder kommer i morra..
    bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

du kan jo se litt på kickertråden min der har jeg fjerna baksetet
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

Comment

update

da har jeg fått spillt med anlegge, og det trøkke sinnsykt godt må bare få meg en dynamo da jeg bare buker en batterilader :P

noen bilder..

kommentarer er ønskelig
        bilstereo pensjonist!

Comment

rått!! film?
          Mvh
          Johnny Myhre

Comment

Originally posted by JVMyhre View Post
            rått!! film?
            ja, har en liten film, men er så jævlig mørkt :P men skal filme litt seinere
            bilstereo pensjonist!

Comment

målt eller?
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic
              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
              www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Hvis du ikke har måleutstyr og likevel skal bort hit en kveld så er det bare å gi beskjed, så har vi termlab og alt her

Dette er jo ett prosjekt som ser morsomt ut, hehe.. drar paralleller til en viss Hifonic her på forumet..

Comment

Originally posted by dBcompaniet View Post
                  Hvis du ikke har måleutstyr og likevel skal bort hit en kveld så er det bare å gi beskjed, så har vi termlab og alt her

Dette er jo ett prosjekt som ser morsomt ut, hehe.. drar paralleller til en viss Hifonic her på forumet..
                  ja, må jo se hvor høyt det spiller, kassa er jo ganske lavt tunet

jepp har vell sett en god del på tråden hans :P
                  bilstereo pensjonist!

Comment

Originally posted by NoZ_87 View Post
                    målt eller?
                    nei, har ikke det må få gjort det noen som trur det når 150db?
                    bilstereo pensjonist!

Comment

det er ganske vanskelig å svare på, men jeg tviler, det kreves enormt mye av både strømforsyning, forsterkere og subber, men ingenting er umulig

Men er jo ikke noe annet å gjøre enn å måle da, så får vi jo se, hehe.

Comment

det er ganske vanskelig å svare på, men jeg tviler, det kreves enormt mye av både strømforsyning, forsterkere og subber, men ingenting er umulig

Men er jo ikke noe annet å gjøre enn å måle da, så får vi jo se, hehe.
                        hmm.. har bra med strøm trur jeg? har stinger sp1000 bak og spv44 foran.. og når jeg vrenger på så er volten 11,4 på det minste så syntes jeg har bra strøm.. ( dette er uten bilen igang da jeg ikke har dynamo :P)
                        bilstereo pensjonist!

Comment

Originally posted by rfboy View Post
                          ( dette er uten bilen igang da jeg ikke har dynamo :P)
                          Allerede der mener jeg du sliter litt

Men om du bare får dynamoen i gang så ville jeg tro at du skulle klare deg med de 2 batteriene der.

Comment

Allerede der mener jeg du sliter litt

Men om du bare får dynamoen i gang så ville jeg tro at du skulle klare deg med de 2 batteriene der.
                            hehe får en dynamo som jeg skal få i bilen i morra
                            bilstereo pensjonist!

Comment

2 batterier

Hei. Hvis du har to forskjellige batterier så kan du få litt utladings problemer. Batteriet med lavest indre motstand vil hele tiden suge strøm fra batteriet med høyere motstand. Sjekk med leverandør om de har de samme dataene ellers vil det bli trøbbel. Neste gang du skal lage kasse til golfen må du støpe polyester. Du er flink til det du gjør og da klarer du fort å lære deg polyester støping også. Bagasjerommet er egentlig stort nok til 2 x 15" hvis du bruker hele rommet inklusive all luft rundt hjulbuene også. Imponerende at du kan alt dette allerede. du blir sikkert en av de bedre på bilstereo når du får noen år til på nakken. Trenger du hjelp til polyester så bare spør. Jeg er ikke best på forumet når det kommer til polyester, men jeg kan endel og er flink med lyd.

Comment

Originally posted by melancool View Post
                                Hei. Hvis du har to forskjellige batterier så kan du få litt utladings problemer. Batteriet med lavest indre motstand vil hele tiden suge strøm fra batteriet med høyere motstand. Sjekk med leverandør om de har de samme dataene ellers vil det bli trøbbel. Neste gang du skal lage kasse til golfen må du støpe polyester. Du er flink til det du gjør og da klarer du fort å lære deg polyester støping også. Bagasjerommet er egentlig stort nok til 2 x 15" hvis du bruker hele rommet inklusive all luft rundt hjulbuene også. Imponerende at du kan alt dette allerede. du blir sikkert en av de bedre på bilstereo når du får noen år til på nakken. Trenger du hjelp til polyester så bare spør. Jeg er ikke best på forumet når det kommer til polyester, men jeg kan endel og er flink med lyd.
                                okey, jeg har en automat sikring jeg skrur av når jeg ikke spiller, sånn at batteriene ikke er kobla i sammen.. takker for det har hatt stor interesse lenge
                                bilstereo pensjonist!

Comment

Working...
                                X