da har jeg kjøpt nye subbere. kjøpte akkurat samme bare 2x4 ohm pr.sub. så nå får jeg forsterkeren ned i 1 ohm noen som tror det blir bedre? de andre subbene var 2x2 ohm og da fikk jeg forsterkeren i 2ohm.. så hjelper vell litt å få den i 1 ohm?
noen nye bilder :P
bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
har det ja men det spiller vell litt høyere nå som forsterkeren kommer ned i 1 ohm ? den leverer 3900watt i 1ohm ..
Njaa, litt usikkert det, mangte påstår at de spiller like bra i 2 ohm, pga at forsterkeren har myyye meir kontroll på elementa da, men det e jo bare noko eg har hørt, så du kan jo prøve å fortelle hva du syns
Njaa, litt usikkert det, mangte påstår at de spiller like bra i 2 ohm, pga at forsterkeren har myyye meir kontroll på elementa da, men det e jo bare noko eg har hørt, så du kan jo prøve å fortelle hva du syns
Dette skal i teorien spille omtrent 3dB høyere. Spiller som regel alltid høyere når du laster ned forsterkeren forutsatt at forsterker holder seg i gang og subbene takler mer effekt
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Dette skal i teorien spille omtrent 3dB høyere. Spiller som regel alltid høyere når du laster ned forsterkeren forutsatt at forsterker holder seg i gang og subbene takler mer effekt
hmm .. det er jo bra men trur du kickerne tåler det ? forsterkeren har nok strøm hvartfall
bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Comment