hvor mange watt lader du wooferen med? 147.1 Db var det vi spillte i fjor med 1 x 12" så er nok mer å hente om du tuner litt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
golf 2
Collapse
X
-
-
Originally posted by dBcompaniet View PostSist jeg sjekket så var ikke kassen i denne golfen bygget for dB-drag, den er bygget for å showe, noe den gjør i aller høyeste grad.
Og hvis jeg ikke tar helt feil mater han vel subbene nå med ca 2000w rms.bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Comment
-
Originally posted by xcetera View Posthvor mange watt lader du wooferen med? 147.1 Db var det vi spillte i fjor med 1 x 12" så er nok mer å hente om du tuner littbilstereo pensjonist!
Comment
-
Da er det jeg som misforsto litt her. men enda mere respekt da. ble målingen gjort på musikk også?
Comment
-
Originally posted by dBcompaniet View PostDet ble ikke testet pga litt ustabil dynamoreim så lot vi det være...
Det dro såpass med strøm at det bør være i orden, ellers så risikerer man å blåse både amp og subber.
driver forrestsen å støper nye dørlommer, har kjøpt fusion 3-veis frontsettbilstereo pensjonist!
Comment
-
-
da var 4stk DynaBel DY9815 subwoofere kjøpt og i bil har lagd vegg kommer noen bilder i morra.. kobla opp i stad, og da vibrerte 2 av basserne utover og de 2 andre innover :P så har kobla feil på 2 av subbene .. hehe.. mange spoler å holde styr påbilstereo pensjonist!
Comment
-
Originally posted by rfboy View Postda var 4stk DynaBel DY9815 subwoofere kjøpt og i bil har lagd vegg kommer noen bilder i morra.. kobla opp i stad, og da vibrerte 2 av basserne utover og de 2 andre innover :P så har kobla feil på 2 av subbene .. hehe.. mange spoler å holde styr på
Vegg?! hva sier biltilsynet til det da? vurderer å lage vegg jeg også, men må vite om det er lovlig først
Veldig bra prosjekt tråd du har her, talent!Mvh Werner Harstad
Comment
Comment