Prismessig inn til oss så er 5,8" dyrere på papiret, men det er såpass lite at vi tar samme prisen uansett..
Jeg holder på med bilen i dag, legger opp nye kabler og styring til skjermene, mens hvertfall en jobber på webben..
Skal vel jobbe litt på webben sjøl også i kveld, har fått lagt ut spillere og sånt der i går var det vel, og litt mer bilder.
De er trekt ned gjennom seteryggen, deretter ned i ett hull i gulvet og bakover til baksetet.
Så tilkoblingen til skjermene ligger under baksetet på venstre side Der kan jeg enkelt koble til flere lyd og bildekilder
Strøm, styringskabler og videosignal til skjermene går på venstre side av bilen
Da var spilleren foran byttet..
Ut med Pioneer Avic D3 og inn med Alpine IVA-W502R
Så langt er jeg veldig fornøyd med spilleren, den er veldig annerledes fra D3'en men fant enkelt utav ting.
I morra kommer også imprintboksen, men den blir nok ikke montert riktig enda.
Prioriterer å bli ferdig med bagasjerommet først.
Da har jeg fått henta imprinten også så får se om det blir noe montering av den til uka hvis jeg rekker det, skal jo bygge ny demovegg i butikken også, så kommer vel mer i "prosjekttråden" til butikken.
Litt usikker på åssen jeg skal bruke imprinten enda, om det blir med en 3 veis løsning eller om jeg skal gå for lyd i alle dørene slik jeg har det nå.
Comment