Originally posted by NoZ_87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Marius sin BMW 316 E46
Collapse
X
-
Originally posted by mbg View Postnoen som har noen tips om hvordan man tar ut orginal spiller'n i bmw'n?
Når den er av kommer du til 2 skruer spilleren sitter fast med...
Mitt tips er og lirke et par fingre under på venstre siden av spiller og se om du klarer og vippe den siden ut først, bare pass på at den skal rett mot deg og ikke oppover, altså ikke følge vinklingen på dashbordet.
Er ikke værdens mester i å forklare men du skjønner kansje hva jeg mener..:PLast edited by Positron; 13-12-2008, 19:45.
Comment
-
Originally posted by Positron View PostVipper opp den lista som går på øversiden av spilleren, bare vær forsiktig den kan sitte litt hvis den ikke har vært av tidligere, da kommer du til 2 skruer spilleren sitter fast med...Mvh. Marius Bragstad Gulstad,
BMW E46 Sedan; Alpine, Pioneer, Dynabel, Fusion
Comment
-
Originally posted by Positron View PostVipper opp den lista som går på øversiden av spilleren, bare vær forsiktig den kan sitte litt hvis den ikke har vært av tidligere, er 2 fester, ene der listene møtes på høyresiden, og et feste mellom spiller og tenningslås.
Når den er av kommer du til 2 skruer spilleren sitter fast med...
Mitt tips er og lirke et par fingre under på venstre siden av spiller og se om du klarer og vippe den siden ut først, bare pass på at den skal rett mot deg og ikke oppover, altså ikke følge vinklingen på dashbordet.
Er ikke værdens mester i å forklare men du skjønner kansje hva jeg mener..:PMvh. Marius Bragstad Gulstad,
Comment
-
da var orginal spilleren tatt ut og monteringsrammen på plass men støtet på et lite problem, jeg hadde fått feil iso adapter.. bestilte fra strømmen bilradio et iso adapter som vistnokk skulle passe til E46. http://strommen-bilradio.no/product_...oducts_id=1355
men var dette her jeg skulle hatt http://strommen-bilradio.no/product_...oducts_id=1353
må vel på en liten runde i morgen å se om jeg finner et slikt etMvh. Marius Bragstad Gulstad,
Comment
Comment