Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• prøve lytting kan sikkert ordnest men ikkje før bilen er ferdig

Comment

• Det skal no gå fint..

skal dra me meg caddy'n i samme slengen.. og eg har blitt ferdig me den til då..
      Tor Even -
      Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
      Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
      The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Comment

• høgde på bilen når den ligger nede (ser ikkje lavt ut å bilde, men )

ca 1,5 - 2cm bakkeklaring

Comment

• men en liten update. har kutta front i 2 begynt å fått senka den lengre ned. bygger ned bilen å gjer den klar før
          eg tar den på bukker igjen å begynner for fult med anlegget igjen.

holder på med demperer tårna pågrunn av senkinga. måtte bygge om luft belgane
          å ha 19" felger og kunne sleppe den heilt i veien er faktisk ikkje heilt enkelt på en mx-3

forandring i tidsplanane mine heldigvis. bilen skal vere kjørbar og ferdig med anlegg til ca 10mai.
          deretter blir den sendt til et verksted som tar pussing og lakk i ca 1,5mnd plan er å ha den ferdig 1juli. betre tidsfrist på meg og eg får gjere ting skikkeleg eg orker ikkje et haste prosjekt. sjøl om tidsfristen er ganske knapp.

tidsplanen min er å få ferdig kasse bakibilen til: slutten av mars
          dørsider astolper: april
          motor og ledningsnett: mai

so bør ha grei tid på meg

tja har gjort litt i dag må ete noe mat før eg begynner igjen. frå gulvet og opp til taket på bilen = 145cm

har dreve på med litt camber justering 1spacer på 3mm til so er eg i mål. når eg kommer i kjørehøgde vil eg ha ca 8 - 10cm bakkeklaring og dekka fyller godt ut med hjulbuane synst det for engangskyld vart greit men smak å behag.

høgda bak her vil eg ikkje bygge noe særleg meir ned for det trur eg vil se dumt ut?

front fekk møte vinkelsliper igjen

skal bygge om endå meir på fronten. so ferdig resultat blir langt frå sånn so på bildet.

Last edited by bassdal; 22-02-2009, 02:55.

Comment

• haha, elsker dette prosjektet! gleder meg til å se mer
            www.eirikaspaas.com

Comment

• dette er rått:P gleder meg mere å mere hver dag til å se hva som skjer her:P stå på
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic
              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
              www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• tusen takk er faktisk litt morro å holde på når folk kanskje har litt trua på det men er et .. h..... å støype fronten var litt trangt :P

Comment

• ut fra det jeg ser tidligere i tråden her tur jeg at du fixer det for å si det sånn
                  MVH, Øivind Sandvik
                  sigpic
                  www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                  www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• fy faen stig ditta bli bra, gleder meg til å komme opp i garasja igjen siste dag imåra.
                    "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• Men du visste vel at du måtte momse bilen inn i norge uansett? og at du med norsk førerkort ikke kan kjøre bil med utenlandske skilter i norge?
                      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

• der som du ikke hadde sjekket dette på forhånd så må jeg si dette var ulurt av deg, har du hørt noe mere angående bilen da? om du får den eller er den beslaglagkt som smugler gods?

vist dem har tatt den så kan du jo reise til oslo når tållvesnet har auksjon, så kansje du får kjøpt den billig tilbake.

Comment

• har vel gjort mye ulurt men det som var problemet var at eg kjørte med svenske skilt.( du med norsk førerkort ikke kan kjøre bil med utenlandske skilter i norge) en kan ha bilen i norge i 3dager før en momser den inn.

har snakka med tollvesen osv og betalt inn moms. skal hente bilen igjen til helga. men shithappends. en lærer ikkje før en har prøvd noe.. eventuelt at eg burde kanskje ha lest litt meir før eg reiste.

Comment

• Kan ikke forstå at probleme ditt ikke skal årne seg. Mange kompiser av meg som har biler fra sverige,tyskland o.l. Så lenge du plukker fra den svenske bilen å monterer på den norske skal det ikke føre til noen ulovligheter i d hele tatt. Skulle hatt deg tralle å kjørt bilen på slik at de ikke kunne sagt noe på de skiltene du måtte bruke. Men men,får håpe det løser seg

Comment

• alt er ordna som sagt, men eg lærer av mine feil til neste gang. eg burde vere flinkare å lese osv før eg får et infall at eg skal av å hente meg delebil. men nok om den saken

Comment

• etter mange timer med støyping i front før eg kunne få bilen opp på bukker igjen (tok laaaaaaaangtid.) har eg målt litt osv. og det blir 2tanker til luft underbilen
                                som blir til sammen på 60liter. dei vil bli sveist i 6 - 8mm stål med div avstvninger inni tankene på grunn av firkanta former.
                                er et sveisefirma so skal ta på seg den jobben

Comment

Working...
                                X