kasse på 600L med magneten ut
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
-
Magnetene må utover uten tvil, ser bare kjipt ut med innover.
Må lufte ut litt når du støyper så masse som det, kan umulig vere noen hjerne celler igjenn oppe i knollen din :P
Må nesten ta meg en tur opp i helga å sjekke ut hvordan det serut "live"
Comment
-
etter å hatt et par tlf med ice i dag so vart det nesten sånn so eg hadde tenkt men blir med 3 element med magneten ut
skal vere et element på kver side der "framme" og 1kommer bak detta igjen. forsterkere til frontsettet
vil komme på sidene der igjen .-. for mest mulig show faktor. blir det plassert sånn og en vil kunne se gjennom bassporten
inn til batterikassa og en stor magnet. og for alle avstningane so kommer i kassa blir det best sånn
5 - 6 timer med prøving idag med vinkling og banning. for å at ting skal se bra ut og ha mest mulig liter volum blir det sånn er håp om 700l før port. og element men det vil tida vise seg
Comment
-
etter mange timer med prøving vil tippe på til sammen 12timer og endeleg. har eg funne designet. med tanke på all avstvning. liter volum show, etter mine beregninger blir det 700l men det vil tida vise seg.
håper på å få bygd rammeverket i dag og begynne å støype toppen. alle sidevegger i bilen blir støypt inn mutrer og deretter
sveist Ø8 rundtstål håper detta blir stabilt
først var det måling osv
denna versionen var ikkje aktuell lenger med tanke på kasse volum og design.
detta er endlege versionen av korleis ting blir. orker rett å slett ikkje meir tenking, og prøving. har holdt på
siden kl 03.00 inatt
Comment
-
men hvor tykke er veggene i luftbelgene da? hehe.. må vel snart forsterke de.. :PMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
er so og sei 100% sikker på at det ikkje kommer til å bli noe problem med akuratt det.. laste biler har. større puter. men dei er trossalt. mange tonn meir en meg har i allefall fått begynt å bygge skikkeleg baki no.. litt problemer rundt låsen bak prøver å få til sånn at eg ikkje mister noe særleg kassevolum.
Comment
-
Anaxyd: komfort er det i luftdempere kommer an på korleis en kjører med den.. heilt på topp = knall hardt heilt nede= knallhardt. midt på = passeleg. lurer du på meir send pm. var en viss Pipen so var veldig flink å gjere sånt
Men endeleg har eg fått begynt å bygge sånn so eg vil.. er mye å ta hensyn til for at alt skal kunne gå er ikkje so veldig stor denna bilen. begynte kl 03.00 tida i natt med å rydde garasjen og styre på .. lfram med sveise appratet å begynne å lage rammer.
og mange timer med vinkling, måling for å få alt likt.
det er brukt mdf ringer for det var mye lettere å vinkle en stål sveis, kapp sveis kapp. no er dei plassert sånn
no er det berre å få på plass stålringane under mdfringene og sveise på plass avstivere osv.
her ser en alt en må passe på. rute, luke, kassevolum, gassdempere osv.
virker so det kan bli greit kasse volum etterkvert.
mdf ringer må vi ha..
kl11.00 var detta ferdig.
kl.11.30 kom det en pesjå 405 som skulle monterest anlegg. var ferdig kasse 2 forsterkere og 2 bakhøgtalere + kabel legging. var vel ferdig med den kl 16.30. det tok si tid faktisk men var ikkje "pelma inni" tok ikkje noe bilder.
so no avslapping i en time eller noe og so rett i garasjen igjen begynt å bli lei det hålet etterkvert.
Comment
-
Skal det være refleksport i kassa di, eller lukket? Bare ser litt ut som det glasset på bagasjedøra di er litt utsatt med tanke på basstrykk.. :PToyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)
Brenden Consulting:
- Lager websider
Comment
Comment