Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hehe men fyttikatta so kjekt eg har hatt det i natt. etter å ha funne fram alle interør deler som er heile vel å merke so eg ikkje har ødelagt (idiot) har det begynt å bli bil igjen..

taket i bilen blir behold sånn so eg laga det. litt modifisering. 2forsterkere i taket. (gz forsterkarane som eg skal ha i mazda`n passa akuratt. so skal en tur på ice i dag å hente meg noen til denna bilen)

bilen blir lakka koksgrå med svart dekor. anlegget kommer til å bestå av 4 * 15" i 550 l kasse (mdf bygg) litt små støyp. 2 stl vision batteri. og sikkert1stk gz 8000d forsterker. bil skal stå ferdig om 3 - 4 veker. her er ingen tenking berre bygging so no skal d gå unna

Comment

• Høres da tøft ut dette Hiv ut bilder når du setter i gang da

Comment

• en stk gz 10000spl forsterker blir lasta i 1ohm. 4stk samme type subber som i mazda`n.
        frontsett blir kjørt aktivt. ( kun 1* 6,5" og 1stk horn diskant i kver dør)

kassa blir på 500 - 550l. tuna til 30hz.

so håper i morra kassa skal vere ferdig. håper på allerde lyd til helga..

Comment

• Fyll kassa halv av is,så har du jo den ultimate ølkjølern. Går jo glatt 3 kasser med øl baki der. Hadde no jeg gjort lett istedet for å kødde med subbene.
          Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
          Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

• Er vel mer ett stereoforum enn ølforum så skjønner godt at lyd blir prioritert fremfor øl :P I verste fall får han ha øl'a i en henger , eller like greit ha me seg kaffe og sprit

Comment

• tja bruker heller barcardi eller noe smått å lite . litt lite plass til bagasje når eg skal på våler men men er vel kamerater som har bagasjeroms plass :P

Comment

• Dere får det vel til. Må du ikke glemme den andre babyen i sommer.
                Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

• tar en pause frå den i ca 1mnd tid å er litt med venner å fester litt. (har ikkje gjort noe sånt på mange mange sommrer,vinter) då eg har kun stressa kver sommer for å få den ferdig..

ombygging på ombygging. og stress til siste sekund.

førstebygget var den ferdig 1time før vi skulle reise til rudskogen. rakk å dusje å pakke bagen å reise. (4døgn uten søvn)

eg tenker på fyttikatta. hadde eg jobba alle dei timane eg har brukt på mazda`n hadde eg vert rik

før mazda`n var det integra`n eg stressa med.. (endte opp med en motor del so vi mangla. den kom i posten på lørdagen) eg måtte ta en sjanse.. sitte på med andre.. eller vente på en del i frå japan. som eg ikkje viste kor var. eg valgte baksete på en bmw drita full

var surt å tenke på ein heil vinter å sommer for å få den klar og so gjekk det ikkje den gangen heller.

4år på rad med stress å skruing for å rekke dinna h,... . rudskogen so i år. har eg tenkt å ha det litt kjekt kjekt å nyte en sommer.. skru litt innimellom på mazdan ikkje noe so heiter stress..

livshistoria mi = en garasje :P

Comment

• her går det unna so og sei ferdig inni kassa (mye arbeid med hjulhusa vinkler her og der. ) har kun stikksag høvel og fres å hjelpe oss med.

det endte opp med 3stk. (kassa blir tuna lavere. og mindre strømtrekk)

orka ikkje slot port.. med tanke på vinylen.

mazda`n kosa seg i støvet. her skal hjulet 1cm lengre ut med meir dekkstrekk. og hevast ca 5mm. (tar akuratt borti)

stor takk til john. so finner gode ider

Comment

• vi har det egentli godt i garasja vi stig
                      "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• etter å snakka med biltilsynet i dag ang taket som er ombygd i integra`n. har eg fått svar: so lenge det er skikkeleg sveisa, ein skal ikkje sitte bøyd. uten skarpe kanter var ikkje det noe problem. (for en gangsskyld pluss i boka til biltilsynet)

forsterker i taket. (blir festa med m6)

lite stemningsbilde i garasjen (styling blir bytta på integra) so neste år står nok begge bilane på noen treff

for............. hjort.

Comment

• Jævla dritt hjort! Var litt synd i den kan man vell sei..

Comment

• Du og tatt hjort ? faen te uheldige vi skall vere dåh
                            Btw, kunne vert en ide å sladda skilt nr på sprinteren. du veit ka eg meina :P

Gje en lyd om det e nokke du trenge hjelp eller dela til Integraen dåh

Comment

• etter en lang dag i garasjen . kom eg ut på tunet såg at spiller osv stod på i bruksbilen.. (nesten tom for strøm) trilla ned over fekk start og der stod det 2 jævla utlendiger og gjorde et eller anna med en kamerat sin honda civic (sorry for språkbruket men fyfaen)

dei sprang til bilen sin og for i en helvetes fart fulgte etter (tok reg nr, vurderte å kjøre i ræva på dei å presse dei av veien, men var snill der) var norsk registert bil

john har laga underdel av taktrekket. skal sveise inn ei plate i framkant. og en avstivning mellom høgtalrane
                              blir laga mdf ringer til høgtalarane for å stive opp alt.. som sagt detta er et hurtig bygg.

forsterkarane
                              er blitt bolta med m6 i tillegg til detta blir dei dempa og limt med tec7 for sikkertskyld.

frontplata, litt kjedeleg akuratt no, men blir litt oppfriska

alle kabler og sånt er ferdig

Comment

• det eneste som er viktig er at du muligens redda bilen hans fra å bli tyvgods (forstår godt ordbruken din)
                                VW Golf 4
                                Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                                Simen Sormbråten

Comment

Working...
                                X