den spiller ik noe særleg høgt. 147,3 (33hz) skal ha en seriøs ombygging av kassa i bilen.. 4 stk subber slotport mye meir strøm å effekt. no håper eg på å få noe lignandes resultat som jonas (hifonic,fiat punto)
fyttiikatta for ei morro helg på våler. var sinnsjukt mange syke byggverk der ja og jon ola stile seff med limmo`n med nye feite 22" felga på party vogna! men av å nyte grilling å pils på siste fridag
den spiller ik noe særleg høgt. 147,3 (33hz) skal ha en seriøs ombygging av kassa i bilen.. 4 stk subber slotport mye meir strøm å effekt. no håper eg på å få noe lignandes resultat som jonas (hifonic,fiat punto)
fyttiikatta for ei morro helg på våler. var sinnsjukt mange syke byggverk der ja og jon ola stile seff med limmo`n med nye feite 22" felga på party vogna! men av å nyte grilling å pils på siste fridag
hehe ja va ei bra helg untat være limoen va knall rå når den kom trillanes ned på cempen bak luka di vibrerte nå ganske bra da:P
men så er det jo 12stk 10" i limoen også da trur de spilte rundt 147db i den når de målte den. ukjent hvilken hertz men er helt sykt anlegg i den ihvertfall.
Mvh Thor Helge N. Rønning Alfa Romeo 156 1.8 TS Citroen Xantia Racerbil Alpine Ground Zero Focal
takk har fått på coilovers (framme) bak hadde eg fått feil. sandblåst å lakkert kaliptere, vert på eu ok og fått skilt på vogna. lite bygging og mye festing
takk har fått på coilovers (framme) bak hadde eg fått feil. sandblåst å lakkert kaliptere, vert på eu ok og fått skilt på vogna. lite bygging og mye festing
Møtte på deg i dag, mellom rundkjøringene ved Forde og biltema. i 19:30 tiden. men du hilser ikke....
Men jeg "SÅ" deg ikke "HØRTE" deg kan ha noe med at jeg avr aleine i bilen min og spilte greit i min bil
ville høre golf`n din men NEIDA. men fy f.. for ei rå helg detta her har vert.. stor takk til alle eg hilste på i helga var morro. å hilse på galninger i frå rindal`n osv.
tja blir et lite prosjekt til no. Fest bil kommer bilder å info om ei vekes tid. må ha en liten prat med biltilsyn og ice før vi starter opp på den. har en smule anelse på at det kan bli morro..
Comment