Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Takk for kommentarer

TakeTheTime:

håper jo om noen år at eg skal få starta opp for meg sjøl å begynne å bygge for fult til folk. so tatt på oss litt jobb no. kom blant anna ei volvo feltvogn i dag som hytta på bilen skal få et nytt lag med lakk. og få den eu ok. noe jobb på den bilen (bil?)

so kommer sprinter innom om noen timer. for å tilpasse dørsidene å se om alt passer so blir lite søvn i dag og

OpelPower: trur ikkje du har lest godt nok.:P mazda`n blir ferdig når eg er fornøgd om det tar 2 - 3 år gjer meg ingenting
    Har en sommer bil so orker ikkje stressbygging mye av komponenter kan forandre seg til då. dørene skal få 8" i staden for.
    ( http://www.ground-zero-audio.com/english/04_cf84.htm )

mazda`n er ikkje særleg prioritert, må få tjene inn penger til den først. men alt som er tilnerma gratis jobber eg med no. eg skal først kjøpe felgane eg skal ha på bilen før eg begynner å bredde den.

Comment

• Her holder Trond (han som eiger sprinteren) på å dempe

har en følelse på at detta blir heilt greit i en arbeidsbil han kommer vel tilbake med bilen om ca 1mndstid
      so skal ha gjort ferdig dørsidene og astolpane til då. sånn at det er "berre" ta kabelstrekk. og kassebygging då. bilen skal byggast på ei veke. (vi begge skal ha fri den veka so blir lite søvn)

Comment

• tja har fått gjort litt i dag og

slenger ut noen bilder av korleis vi har fått det på verksted..

kabel ruller, maskeringsruller, tja godt system på ting.

plakater er viktig for å gjere det litt meir heimekosli

tv på pauserommet., kommer prosjektor i verksted lokale skal berre lage ei kasse til den for å hindre støv
        klart vi må ha noe å se på ilokalet.

Astolper til sprinter. genialt at focal har laga en sånn pod..

orignalt vs mod.

mekka i sammen 5kasser i dag.
        1stk til fordtransitt.
        2stk til en anna sprinter
        2stk til en anna sprinter igjen. under sete.

Comment

• Lest igjennom 52 sider nå, bra prosjekt ;D
          Det verkstedet dere har fått til der er jo helt knall da, virker det har alt som trengs! (kanskje utennom løftebukk ;D)
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Jo tusen takk lokalet er heilt ypperleg til vårt bruk løftebukk? har klart meg i mange år uten kan ikkje få i bøtter å spann

vi holder på å gjere klar bilen til sander no om dagane og i dag har det vert en knall hard dag.
            først ut med understell å motor (kommer i en turbo motor på 350hk. en kammerat av meg kommer med bilen frå bodø i natt)
            so vi håper på å få montert den i løpet av noen dager først få på klarlakk i motorrommet først.

bilen skal vere ferdig til den 23april (streetmeet i førde og gatebil kommer :

gjenstår ta ut motor og understell frå den andrebilen.
            sveise kanalferdig få alle deler klare til lakk. (noe pusse arbeid gjenstår)
            interiør frå den andre bilen (sortskinn)
            lakke og montere, og sikkert mye anna og

her har vi fått ut motor å understell å kjetil var vår polakk i dag å måtte vere med å pusse. stor takk til han

kan sei det er en god del jobb her igjen endå ja

ferdig pussa å maskert å komt i boksen

på med nonsanding (biltema sprøyta er faktisk meget god i forhold til pris)

tørrsprøyt

meget fin farge synst eg. (synd vi mangla herderen til klarlakken so vi fekk ikkje sprøyta den i dag må vente til tirsdag )

ser vi at vi ligger bra an med tidsfristen (hehe.. uff alt for glad i sånt eg:P) so tar eg å begynner på den volvo feltvogna.

er noe jobb på denna. men om den er litt bulkete er ikkje so farleg, må litt betre finnish må til her ja :P
            Last edited by bassdal; 05-04-2010, 06:54.

Comment

• jammen meg vart det gjort noe i dag og. først hjelpe sander med å demontere litt frå "delebilen"
              fangere noe lister osv., og so var det å begynne på motor å sånt men so fekk vi tak i klarlakk, og då var det i boksen med meg å sprøyte litt klarlakk. so på jobbings mens sander måtte vere igjen å skru til han hadde fått ut motor å understell.

bra demontert denna bilen og. i morra er det understell so skal på begge bilane og få motor på plass i hovudbilen.

UFF. nei påtide å få seg meir en ca4timers søvn om dagane:P

Comment

• kan vel oppdatere med at prosjektbilen har fått motor å understell på plass å starter å går. holder på med ic rør, so next er å få lakkert alle smådelene (dører, underside av panser og baklukene, + mye meir) og bilen til slutt.
                håper på å få gjort detta på lørdag,

Comment

• blitt dårleg med bilder i det siste (tlf svikta) men vi har stått på som berre det bilen blir lakkert sikkert tirsdag - onsdag.
                  vi hadde mye jobb med deler vi har brukt frå andrebilen (har vert koking ilakken på den = mye extra jobb for oss) sveisa ferdig kanalane. fyller på div ting og tang. +++ har vert ei hektisk helg

Comment

• Takk til deg for hjelp :*

Comment

• Fint lokale dere har. Er dere flere som spleiser? Hvor mye må dere betale? Er på leting etter plass å holde på selv, men det er jaggu ikke lett.
                      sigpic

Comment

• vi er 2stk meg og sander vi betlaer 3000 imnd +strøm å div men eg kjøper lokalet om en til 2mnd so blir det bygd om og bygd på om kanskje et år eller 2. so er meget fornøgd fortida kan en sei

Comment

• Originally posted by bassdal View Post
                          vi er 2stk meg og sander vi betlaer 3000 imnd +strøm å div men eg kjøper lokalet om en til 2mnd so blir det bygd om og bygd på om kanskje et år eller 2. so er meget fornøgd fortida kan en sei
                          starte firma også da? bjynde for deg selv slik du har lyst til?
                          If electricity comes from electrons, does morality come from morons?

Comment

• 3000??? Det var ikke mye. Var et gjeng her som leide en uisolert gammel bussgarasje uten lys og med så lav strøm kurs at sikringen ikke taklet en liten 2 hk kompressor en gang og de måtte betale 2000 pluss strøm. :P
                            Jobber som biloppretter selv så jeg har muligheten til å holde på litt på jobb, men er skjelden det er plass til å holde på med sitt eget.
                            sigpic

Comment

• DÅ kan man sei at eg er forbanna!!!!! kom frå jobb nettopp.. å skulle sette meg i privat bilen (integra`n) der har det vert en forbanna tosk. med en nøkkel! det seier sitt. er ikkje en einaste plass på bilen som ikkje må lakkerast oppigjen.. godt eg har fått vite på kem so har vert ute inatt. er blandt anna en som er mistenkt.

Comment

• Skjønner jævla godt at du er sinna! Er fyren helt idiot eller? Siden han går å riper opp biler..Får i allefall håpe fyren har vett nok til å ordne opp etter seg.Er nok bare å ta takst på et lakkeringverksted og kreve denne karen for helakkerring gitt!

Comment

Working...
                                X