Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• etter en liten testlytt i helga kan eg bekrefte at det spilla som FAEN ett annlegg med trøkk i for å vere ærli
    "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• Tusen takk berniebp87 Lika godt prosjekta dine iallefall

er litt frustert over eiger over sprinter ettar han tok en jalla jalla løsning på dørtrekka han skulle trekke ferdig. = noe biltema filt blanda ilag med vinylen = noe av det styggaste eg har sett i heile min bilstereokariere. so dei blir sendt oppigjen til meg.

neste prosjekt som står på lista er en STRØKEN saab 9-3 ombygd til viggen som skal få en clean å fin install. detta er noe meir for SQ folka ankommer verksted på lørdag. har en Sinnsjuk rydde jobb på verksted i dag ja

fekk noen bilder av integra`n i sommer av ei vennine

Prosjekt tråden til han eg skal bygge i :
      http://www.bilstereoforumet.no/showt...ght=fleskepupp
      Last edited by bassdal; 11-05-2010, 21:30.

Comment

• etter sjåfør på integraen inatt, so spilte vi for russen i førde, å eg har fortsatt piping i ørene. god god lyd
        "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• Mye piping dørene spiller iallefall høgt men men under neste ombygging er det iallefall heilt greit at ørepropper er et must vist en skal spille lenge ja.

men kan no ta en liten oppdatering på ka som skjer med anlegget.

det eg kan få plass til å stor nok kasse. 2 * 18" / 4 * 15" / 8 * 12"

har vi funne ut:

bassdel:
          8stk 12" lettdrevne subber. som låter vanvittig bra.
          2stk 8000D forsterkere. evnt. 2stk 6500D forsterkere.

kommer heilt an på om vi får tak i en stk 8000D. då dei er
          ute av produksjon.

frontsett:

forsterkere:
          1stk Ground Zero GZUA 4125SQ
          2stk Ground Zero GZUA 2225SQ

4stk Ground Zero GZCF 8-4NEO-SPL i kver dør. + 2stk i bakluka.
          2stk Horndiskant i kver dør: Competition GZCT 2200 + 2stk ibakluka

Comment

• Får legge ut masse bilder av bilen til Fredrik da du begynner da : D
            SQ Saab 9-3
            Team dynaBel

Comment

• Genexxa har vel sine grunner at eg kun kjører GZ? vist du har lest tråden finner du nok ut av det

Runek.: blir mange bilder ja

Comment

• Ice audio har nok noe inni bildet her å gjere ja

Comment

• Saab prosjekt:

Rammeverk i 20 * 20mm har vel gått med ca 16meter her. blir nok en solid konstruksjon. skal ta meir bilder i morra.

Comment

• noen bilder til.

rammeverket. bruker orginale skruhull til å feste den. m8

her det er borra hull er til batteriet som henger i ramma ( har glømt å ta bilder av detta men det kommer vel
                    når ramma er ferdig sveisa må lage litt kabel gater før grunning å lakk.

fresa noen ringer.

kjekt å bygge heile kassa med stikksag tok si tid. sirkelsaga mi har sett sine betre dager

litt prøve montering må til.

på vei å vinkle.

kassa er på 70l mye regning her ja

endå en prøvemontering før den gode polyester lukta

dynka polyester.

sånn no kan eg sove til 17mai toget er ferdig å komme meg verksted å styre på litt før jobb igjen

Comment

• sjå her ja
                      Saab 93 viggen

Comment

• Jeg lurer på en ting.... Hvorfor bruker du polyester/glassfiber til å lage siste veggen i Kassa? Åffår ikke "treverk"?
                        Ps: Ikke negativt meint....

Bol
                        No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Det er vel bare for å få litt former i stedet for en flat "vegg".

Mange bra prosjekter du har, Bassdal!

Comment

• bassoflove: er nok riktig som freddie seier må ha litt runde former.. er trossalt en rund saab og ikkje en firkanta volvo
                            Freddie takk skal ha

har vert en liten økt på verksted i dag men trenger noe meir bygge matrialer osv før eg får gjort meir.

meget ulike sider orginalt so her må det mekkast.

laga en liten papp mal først sånn at han som eiger bilen ser korleis ting vil sannsynelegvis vil bli. skal snakke litt med han og faren først

regner med eg er ferdig med alt til lørdag håper eg då. mye jobbing imellom so går ikkje like fort som når eg har friveke

Comment

• Hadde jeg ikke visst bedre(eller???) så hadde jeg vel kommet med en påstand slik: Treverk er mye bedre enn Glassfiber/Polyester mtp stabilitet osv.....(ikke lage noen diskusjoner i denne tråden nå dah)

Saa-bbla bra den kassa ble forresten
                              No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Bare å bruke flere lag polyester og vibroplast på baksiden så blir det sterkt som fy. Litt mer arbeid da men.

Skal du legge polyester rett på pappen eller er det bare for å vise hvordan det blir? Kunne tenkt meg samme løsningen selv.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X