Tusen takk berniebp87 Lika godt prosjekta dine iallefall
er litt frustert over eiger over sprinter ettar han tok en jalla jalla løsning på dørtrekka han skulle trekke ferdig. = noe biltema filt blanda ilag med vinylen = noe av det styggaste eg har sett i heile min bilstereokariere. so dei blir sendt oppigjen til meg.
neste prosjekt som står på lista er en STRØKEN saab 9-3 ombygd til viggen som skal få en clean å fin install. detta er noe meir for SQ folka ankommer verksted på lørdag. har en Sinnsjuk rydde jobb på verksted i dag ja
fekk noen bilder av integra`n i sommer av ei vennine
Mye piping dørene spiller iallefall høgt men men under neste ombygging er det iallefall heilt greit at ørepropper er et must vist en skal spille lenge ja.
men kan no ta en liten oppdatering på ka som skjer med anlegget.
det eg kan få plass til å stor nok kasse. 2 * 18" / 4 * 15" / 8 * 12"
rammeverket. bruker orginale skruhull til å feste den. m8
her det er borra hull er til batteriet som henger i ramma ( har glømt å ta bilder av detta men det kommer vel
når ramma er ferdig sveisa må lage litt kabel gater før grunning å lakk.
fresa noen ringer.
kjekt å bygge heile kassa med stikksag tok si tid. sirkelsaga mi har sett sine betre dager
litt prøve montering må til.
på vei å vinkle.
kassa er på 70l mye regning her ja
endå en prøvemontering før den gode polyester lukta
dynka polyester.
sånn no kan eg sove til 17mai toget er ferdig å komme meg verksted å styre på litt før jobb igjen
Hadde jeg ikke visst bedre(eller???) så hadde jeg vel kommet med en påstand slik: Treverk er mye bedre enn Glassfiber/Polyester mtp stabilitet osv.....(ikke lage noen diskusjoner i denne tråden nå dah)
Comment