Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kan legge ut noen bilder av sparkel klatting.

rekkefølga etter planen min er ikkje heilt som den skulle vere men ligger bra i rute endå.

morra dagens arbeidtorsdag) ferdig pusse ramme baki. samme innvendig i kassa. prime kassa (herde tid på 10timer)

+ div ting å tang som tar tid som ikkje viser på bilder (f.eks vi har tatt mye av kobling inni bilen laga bryter panel osv.)
    mens sparkel herder under en eller anna prossess so er det alltids noe anna å gjere på.

her er f.eks. ramma til porten ( rundstokk som er slissa = mye arbeidspart på å runde av porten. )

ramma er ute å her har eg klatta på sparkel.

måtte se om ramma hadde vridd seg på noen måter når eg hadde fått på sparkel men det hadde den ikkje .

Comment

• gærn du

Comment

• dette er rått bassdal!

og at du har så sanns for detaljer og fornyer deg heletiden! stå på!

skulle ønsket at jeg hadde hatt så my arbeidsmotsom deg!!

men 1 spm! hvilken temp er det i rommet ? og hvor lang tid tar det før glassfiber`n stivner?
        Last edited by HLS; 24-06-2010, 00:41.
        // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
        //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
        Mvh
        Rune Kvaal

Comment

• Originally posted by bassdal View Post
          Trustno1 beklager var ikkje meininga å virke sur eller noe trur eg var dautrøtt å totaltødelagt etter noen knallharde økter og alvorleg lei, å tillegg so seier folk at dei ikkje trur at eg blir ferdig, då blir eg litt oppgitt, har eg sagt eg skal bli ferdig so blir eg sannsynlegvis det eg er litt betre form idag kan en sei.
          Hehe, np.

Begynner å ta form det her da Var det til rudskogen du prøver å bli ferdig?

Comment

• ikkje prøver å blir ferdig, det BLIR ferdig
            "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• Bilen er ferdig til mandags kveld. Tirsdag - torsdag lakk fredag polering og toning av bakrute i dag har hatt besøk av fint folk idag :-D (batteri leverandøren ) eg hadde fått noen batteri som var produksjonsfeil so dei ordna opp og eg fekk mye skryt :-D so nye batteri ankommer imorra er en fyr som er fornøgd fortida

Comment

• skreiv forje mld med mobilen (må innom forumet når eg er på verkstedet og har noen småpauser innimellom)

Mustang: takk skal du ha prøver so godt eg kan men uff so mye å lære. en finner alltid på nye løsninger underveis.

tempen i rommet avhengig av temperatur ute. men no det siste 15 - 20 grader- herde tid då er ca 3 - 5 timer

Trust: å vere verdig til 7juli = extremt god tid men eg vil ha anlegget på prøving noen dager samme med dynamo`n for å se at alt tipp topp.

har litt små endringer på understellet etter lakk, nye camber armer og få eksosen skikkeleg på plass. og siste finnish.

men her har det gått unna i dag heilt til vi fekk besøk av ei lita søt ei. ho kom med øl å røyk då er no ikkje eg vanskeleg på å sette meg ned i 1times tid var det kanskje 2?:P

john å kjetil jobba ho dansa og eg drakk å storkoste meg.

frest kant til glass

sparkle pusse ÆSJ!.. so i dag var det john som pussa, so la eg sparkelen skikkeleg go dag

ramma er forresten trekt. MEN!! selfølgeli har eg enten fått feil vinyl eller so har eg bestilt feil. er ikkje fornøgd med det
                so den håper eg får tatt oppigjen før rudskogen. er ikkje so farli men eg vil ha det strøkent.

enkelte dager er det lite liv på verkstedet kun meg åleine men vi har sånne dager som detta og

litt liv på verkstedet i dag
                http://s149.photobucket.com/albums/s...t=MOV00429.mp4
                Last edited by bassdal; 25-06-2010, 04:42.

Comment

• du e so ekstremt flink til å filme stig

vekk meg foresten imåra før du reise opp
                  "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• Sykt bra prosjekt!

Skjønner godt at de var hyggeli med besøk!
                    Zero at the moment!

Comment

• begynner å bli sur etterkvert.. plan i dag, koble bagasjerommet å gjere alt klart men NEIDA. transportselskapet roter jo med alt. so no må eg lage om tidskjemaet mitt.. eg hater når andre skal ødlegge for dei planane eg legger. ialleflal når det gjelder tidsfrister osv. ÆSJ!

Comment

• Då har eg fått nye batteri! Og 1stk palle på 460kg ankommer lærdal inatt som eg ska hente med en liten polo:-D:-D en som er fornøgd no ja.

Comment

• bøyer meg langt under støvet for dette prosjektet, makan til pågangsmot og skills skal man lete lenge etter. Dette er helt rått Stig og Johnnen! Håper å få se og høre dette i levende live engang
                          Mvh Werner Harstad

Comment

• Imponerende ja! Digg at noen har skills og tolmodighet til å gjøre slike byggverk!

Stå på videre!
                            Bmw e34 520:
                            Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

• TUSEN takk ! (sånne kommentarer får en virkeleg gnist av. planen min no er å vere våken til bilen er so og sei ferdig. )
                              dynamo kan gjenstå og dørtrekk men planen er å ta dørtrekka allerede i natt har gått med mye tid til alt mulig f.eks hente varer i lærdal. ta ut gamle batteria montere dei nye osv osv.

er på rask visitt heimom å tok en behageleg dusj å so klart må vi ha oppdatering før det er å springe ut av leiligheta å av å levere varer til ice audio å få oss en skikkeleg god fruksost. (lukter peppes her ja)

Siden eg / vi lærer so lenge vi lever so vart det ombygging
                              av ramma baki der pc`n skulle stå. eg viste det ville bli store problem med å få trekt noe sånt. uten skjøter.

endte opp med at ombygging litt der men trur det blir greit til slutt ..

dritt jobb!!

batteri ankommer

kobling

Vi er til lærdal med POLO å skal hente en stk stor palle med gz varer er kun forsterkere å frontsett eg skal ha av pallen
                              resten skal til ice audio. sånn går det når forbaska transportselskap roter. so fekk han som eg bygde anlegg til hente pallen (han bur i oslo, varene låg i oslo han leverer av aviser i lærdal, dermed hmm )

varene kommer

tja

hehe var vist ikkje plass til alt i polo`n til moder`n

en anna avisbil tok med seg noen varene frå lærdal til skei (der vi har verksted )

detta var noen av bildene som er blitt tatt. nei no var det å komme seg ut dørene igjen

Comment

• har kikket igjennom tråden din og det er ikke annet å si en att det er helt sykt

alle de arbeidstimene som er i lagt prosjektene dine gjør at du fortjener en applaus!

lykke til med resten av jobben som står igjenn! Mvh Daniel s.h

FØLGER MED HER!
                                Daniel s.h
                                200sx s13
                                200sx s14a
                                volvo 240 stasj

Comment

Working...
                                X