Ja denne bilen spilte høyt hvertfall. Ble bekymra for øra mine der jeg satt jeg. Ikke pga. bassen, det var bare litt lydtrykk - men de 10 fulltonene dine.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Den bilen er faen meg RÅ. Skal lete lenge for å finne en bil som er så bra på show som den derne. 10x 8" fulltone toltalt med 25k wattrms? Jeg kunne kjenne ørevoksen renne ut av øyra. Sjefsbil! Nydelig arbeid også det skal du ha.
Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Tusen takk folkens (er virkeleg glad over at det trekte den oppmerksomheta!
er morro etter mange timers arbeid å endeleg å få bruke bilen igjen.
(no er det EU OK .(må vel fjerne litt utstyr, nyttelast 300kg) og bytting til versting subber som står for tur, eg har litt for mye effekt å volum kontroll på fylla er tja. so blåste tilsammen 3 subber i helga. )
TakeTheTime:
Ja denne bilen spilte høyt hvertfall. Ble bekymra for øra mine der jeg satt jeg. Ikke pga. bassen, det var bare litt lydtrykk - men de 10 fulltonene dine. (du skulle få ha hørt med alle 6subbane då var det virkeleg morro. )
no var det å hive seg rundt å komme seg på jobb å tjene penger igjen, dyrt på turer!.
hva skal man si? jeg har ikke ord rett og slett. eneste jeg har å si er at, om jeg noen gang skulle komme over deg på et treff, så ville jeg hatt en demo med min type musikk
du har talent vertfall, helt sykt bra ble det! kan tenke det låter sinnsvakt bra og, ble det tatt noen målinger på rudskogen?
Comment