Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• takk

er mange biler i denna prosjekttråden :P du får nok gjere som alle andre. og sånn so meg sjøl. eg trur eg har lest igjennom ALLE tråder her på forumet. (gjerne opp til fleire ganger, f.eks. fido, klovnster,engen, installbay,erik andre, jonas, werner, øyvind sandsvik osv osv osv)

bilder er en ting. men å lese ka folk ha gått igjennom å strevd for å få til er noe heilt anna. alle folk er ulike og forskjellige meiniger

Comment

• Hehe

Men når eg ser 70 sider, tenker jeg Off Topic med en gang

Får vel bla meg igjennom den da
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Kan love deg at her er det LITE Off-Topic, men MYE arbeid som blir presentert!

Dog, kan lønne seg å øke antall poster pr. side, så ser det i alle fall ikke så mye ut
        Selv har jeg bare 20 sider på samme tråd som du har 70
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• typisk store forsterkere å bli ødelagt pga vibrasjoner! Derfor jeg fraråder slik montering
          Store forsterkere har et svært kretskort som fort begynner å svinge pga vibrasjoner og da begynner slike små føtter og knekke ganske så fort
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Hifonic:

Detta er ting som blir retta på i vinter Der forsterkerene stod før. blir 37" lcd. montert slik at den ikkje er kontakt med kassa. forsterkere blir i gjømt i "bagasjen" der dei ikkje har kontakt med noe av kassa.

er mye som blir forandra i vinter. men planen min er at bilen skal sannsynelegvis lage show neste år litt surt at mye har gått som det har gått i år. men ka søren eg har hatt det virkeleg morro med bilen i år. MyE på grunn av frontsett

Comment

• Kan oppdatere med at eg ikkje har verksted lenger. han eg har leigd det med har SOLGT det. .

so no blir det leiting etter nytt lokale.. i full fart..

Fysøren for en jobb eg har å gjere. MYE kjøring for å flytte alle tinga.. står vel 4biler, (ingen av dei er kjørbare)
              og mye utstyr.

Comment

• håper du finner et nytt verksted! så du kan få byggd videre hvordan planer har du om du får solgt hondan?
                bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

• hjevli masse kule bygg her, var ikkje det du som var søskenbarnet til johan andre? trur eg hilste på deg på sandane dagane ein gong,, då kadetten min var gul og svart,veit ikkje om du huska det men,..
                  ser du har bytta motor og i mazdaen

Comment

• Rfboy: blir integra`n solgt. store muligheter for cab eg håper på endå finere verksted denna gangen

Fasefeil : takk søkenbarn som heiter john andre? nee e rompissen min det. klart eg hugsa kadetten
                    forhåpenteleg vis blir det mange andre bygg her. først finne meg nytt lokale. og få det på stell. og
                    få litt timer i garasjen er meget utkvit etter å tatt fri frå verksted å herja på i sommer so klar for
                    nye harde økter

Comment

• Sikkert berre meg som har misforstått eller blanda litt då kor du kjøpte luftfjøringane henne,følgte det med noe tuv papir evt? kunne tenkt meg det på kadetten og sånn den ser ut i dag, solgte noke til manta b en plass og det er jo samme opplegget av dempere som på min bil.

Comment

• eg får oppdatere med at eg har fått meg nytt lokale!!!

størreplass isolert. løftebukk.
                        pauserom. (inkl internett, so då får vi oppdatere mens vi holder på? )
                        oljefyrt holder ca 20 grader om vinteren.
                        stor kompressor.
                        ca avstand for der eg bur. 10min!

vi begynner å flytte inn der allerede i nesteveke. men før den tid. er det maling av vegger å gulv.
                        (vil ha det virkeleg på stell) kanskje sette opp et par skillevegger til sveis og tre rom

Comment

• Nais!
                          Har du kjøpt, eller skal du leie? Siden du skal male osv.
                          Runar E. Olsen ~ Moderator
                          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• leige. langtidsleige.

Comment

• Det hørest bra ut 10 min fra deg i vilken retning?da går det jo an og komme og hilse på når du er der da, istede får og måtte kjøre i 40 min

Comment

• Når kommer det bilder av verkstedet?
                                Tor Martin Ølberg
                                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Working...
                                X