Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VELDIG godt å høre bassdal!

Hva vil egentlig et verksted 10 min unna deg si?
    Jo: MER BYGGING! ;-)

Jeg skal ikke slå det fast, men slik jeg tror det, så blir det utfallet

Også slipper du å bli så oppgitt hver gang du må snu å hente noe du har glemt

STÅ PÅ!
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• såg denne grå hondaen utafor mixen tidligere ikveld når eg var i førde,fikk ikkje studer så mye men såg ut som ett rått anlegg i virkligheten også

Comment

• >Tmolberg: kommer bilder fortløpande når vi har begynt

J.t: er faktisk heilt sant blir meir bygging
        å bli oppgitt å mangle et par skruer uff å uff litt lei av det ja.

fastefeil: det er temmeleg greit det anlegget ja

NEGATIVE: eg har hermed fått en stor "utoverbulk" på grunn av byggskumet. eg var redd det ville komme til å skje på den plassen. so liten jobb der i vinter..

planen min var å flytte inni helga. men skal vist spille musikk på hotellet igjen til helga, so siste "fest" helga på meg før vinterparkert å bygging.

Comment

• Hotellet leier inn deg, isteden for et band? Thats how we like it
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• blir bra med liv imåra satsa vi på !
            "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• John: vi lagde bra med liv denna gangen og..
              hissig onkel snut å naboer, sjøl om politi var varsla og vi ikkje skulle spille meir en til kl 23.00

kan oppdatere med:

MYE ROT i tinga mine etter flytting.

har jobba meg i hel i det siste på jobben. so har ikkje fått gjort anna en å flytta ting å biler.

her er no iallefall et bilde. får håpe eg får lov å jobbe mindre snart so eg i det minste kan vere på verkstedet et par timer.

plan til helga veka?: 2 vegger som skal settast opp nye arbeidsbenker osv osv.
              detta lokale her skal bli meget bra til slutt er planen.

eine delen av lokale. haha felgane på mazda`n ser ut som 13" :P

litt rot. har noe å gjere på når vi er ferdig å få på plass vegger osv. om et par veker er vel alt 100% håper eg
              vist ikkje eg må jobbe meg i hel framover da

Last edited by bassdal; 28-09-2010, 13:10.

Comment

• har dessverre ikkje kamera men MYE er gjort på verkstedet. vegger på plass. STOR dør til "slipe hallen" arbeidsbenker verktøytavler.. om et par veker er alt på stell. (maling av vegger tak. er blitt en høgstandard etter kvert ) kommer bilder fortløpande.. tenkte eg måtte holde liv i tråden.

Comment

• Kor du har fått deg verksted?
                  Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

Comment

• HEHE.... Bassdal du e jo i Nye Gatebil blade....

Bra bilde av deg og subbene di skriver også at " Denne Fyren kommer vi garantert til å høre mere fra" og noe om Tortur men du driver veld ikke med det du eller er det vi kaller det?

Comment

• Tøft! Må kjøpe gatebil bladet når jeg skal på butikken da Dette blir bra Stig, stå på!
                      Mvh Werner Harstad

Comment

• det er bare et lite bilde, med lit tekst da men ja blade må du kjøpe

Comment

• morro å se seg sjøl i gatebil (men såg ut som eg var sminka eller noe men men ) :P

då har vi fått oss kamera og fått tatt noen bilder av lokale. dessverre jobber eg meg i hel fortida, men eg får kanskje fri i helga. (2dager). vi venter fremdeles på svar om får heile lokalet. so derfor er ikkje motivasjonen heilt på topp før eg har fått svar, men vi satser på det.

får vi heile lokalet kommer det en stk løftebukk til

(der båtane "eiger" vi ikkje endå, men håper på at vi får den delen og.

som sagt lokalet er stort

"Porten" inn til pusserommet når alt er på stell kommer det pakning rundt kun slipe å sveise arbeid i den avdelinga.

ipusse rommet er det avsug

hadde vist glømt å ta bilder av arbsbenk osv.

då krysser vi fingrane til neste oppdatering at vi har fått heile lokalet. og alt er ny mala å fint til neste oppdatering

Comment

• Så ut til å være kjempe fin plass det der

Comment

• Nice,plass til litt forskjelligt jo, da treng du kanskje garasjeanlegg?

http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=12146

Comment

• plassen er meget fin når alt er på stell blir det en strøken å fin plass

fasefeil: Trur eg har nok "garasje anlegg og sånt liggandes:P"

Comment

Working...
                                X