Når blir neste bygg? Evnt. bygg av polo?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
Då har vi fått heile lokalet litt dyrare en planlagt men men.
har vert en lang dag i dag. først jobb 21.00 til 09.30 rett på monteringsjobb i en vw golf 5, (kun en aktivsub) deretter på et bilverksted å se på en jobb der dei hadde litt problem med kobling av en spiller i en minibuss som har blitt ombygd. sove et par timer rett på jobb igjen. har jo aldri tid til verkstedet,
heldig vis har eg klart å surmula meg til fri i kveld å i morra so blir vel ombygging av "pusse" boksen
siden vi har fått heile.. kjedeleg å ta oppgjen ting. men men
tor ølberg.: vi får se neste bygg bli vel integra, og mazda i vinter
blir det bruksbil blir det kun et lite anlegg som spiller pent (liten sq install?) , ikkje noe veggLast edited by bassdal; 15-10-2010, 09:28.
Comment
-
Tusen takk alle har vel en hobby her i livet
Her går det unna på verkstedet. ER MYE ROT her no. 2 biler + volvofeltvogn. 2 båter + en henger,
dæven so mye utstyr vi har. når vi har fått satt opp alt blir det strøkent
her hang det noen "verktøy tavler" han so har hatt verkstedet sjøl har laga alle krokane som var på den tavla før
FYTTI katta for en jobb han har hatt.. slipt bøgd å sveist kroker å ditt å datt. (gnier?)
fram med rulla!
i full gang med maskering.
Malermesterane koser seg med øl
Detta var det eg anders og jørgen jobba med. først riving av arbeidsbenken osv.
Merkeleg port her og
neste port.
porter i alle ender :P
sånn var det når vi tok kveld, vi begynner vel på igjen i morra tideleg i 08.00tida
plan i morra: gipse ferdig, flytte på litt biler osv . male ferdig store deler av lokalet, få på plass div.
Last edited by bassdal; 16-10-2010, 22:20.
Comment
-
hebbelille: du får ta turen på lørdag søndag då håper vi på at alt er ferdig jobber natt å dag på jobb å verksted. men ENDELEG. FRIVEKE. = jobbing døgnet rundt på verkstedet måtte heim å hive i meg noe mat.
vw : et forferdeleg rot. men godt båtane er ute no i veka. + masse skraml sei dei vi leiger av oss har.
Plan for veka:
dag 1= i dag male ferdig til og med "pusseboksen".
dag 2: få opp reoler verktøytavler arbeidsbenk. i finlokalet.
dag 3: gipse ferdig pusse boksen på innsida og male første strøk.
dag 4: male 2strøk inni boksen sortere verktøy
dag 5: arbeidsbenker. reoler i boksen. verktøytaveler.
dag 6: Storreingjøring og få på plass løftebukken.?
dag 7: sveise vogn til mazda`n kanskje.?
detta er et heilt greit tidskjema å forholde seg til = her er MYE jobb. men blir nok meget strøkent etterkvert her
Comment
-
takk
lokalet blir i høgaste standard etter alle mine år bak skruing å mekking. men abeslutt verdt alle pengane
9000,- imnd delt på 4 + alle utgifter på matrialer, maling osv vi har lagt ut. er greit å ha alt på stell denna gangen
ser fram til at det blir MANGE timer i detta lokalet her framover
her er litt bilder siden sist: (vert lange dager, i dag begynte eg i 05.30 tida ferdig ca 21.45 / )
vi tok litt i en anna rekke følge en planlagt men vi ligger godt etter tidskjema :P
(tidskjema er viktig å ha, jo meir press jo hardere må en jobbe)
En liten pause hører med!
når vi gutta har pause må jo vi se på noe fint!
første strøk
forskjell på "brunt" å kvite plater :P
har vert litt kabelstrekking osv. til å lage til vegg kontakter rundt om
arbeidsbenk so vidt komt på plass mangler avstvning.
greit å ha en plass der vi kan vaske henda å gå på toalettet
pauserommet.
eg får vel slutte oppdatere her til vi er ferdige so eg ikkje fyller tråden med mye rart
Comment
-
Siden du har så mange prosjekter på gang, så syns jeg det er på sin plass og ha egne prosjekttråder til de.
Blir mer ryddig da. Denne tråden inneholder ikke bare Show MX-3'en :PRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
med så mange projekter og så mye som skjer rudt dette så hadde det blir kaos og lage en trå til vert projekt. da ville det blitt som mange andre tråder mangel på oppdatering.
når man jobber 22 timer i døgne lit tid til spising og så såve lit oppdatere alla mulig tåer her og der får å hålde liv i alle trådene så hadde det endt med at det å oppdatere blir som en ekstra belasting og at man da ikke orker/gidder.
Enklere da og sende en pm til en admin og endre navne på tåden til noe mere passende, selv om jeg ikke kan si at akkuratt navne på tråden bryr meg så veldig mye.
stå på Bassdal... jeg kommer og sjekker ut lokale til helgen kansje kom med mere bilder og opdates vi liker det.
Comment
-
Så vidt jeg har fått med meg, så holder han kun på med et prosjekt om gangen, og gjør seg ferdig med det, før han påtar seg andre prosjekt.
Iallfall lage en v2 tråd f.eks. Det er jo over 800 innlegg her. De fleste nye medlemmer erger seg over og bla igjennom en hel masse, for og se slutt resultatet.
Jeg kan foreslå en tråd som ikke blir forstyrret. Dvs 1 tråd med duplikat. En til updates fra bassdal, en til kommentarer osv.
Nytt lokale = blanke ark? :P
Men dette er helt og holdent Stig sin avgjørelse. Jeg syns bare denne tråden er lang nok.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Bare å fortsette i denne tråden
Blir jo ikke noe mindre å lese om den deles i to, evt nykommere vil gjerne få med seg hele greia uansett regner jeg medJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
tanken har slått meg å lage ny prosjekt tråd. detta vil bli gjort,
denna tråden her fortsetter med mazda og integra.
neste tråd er: andre sine biler
siden eg svarte på denna kommentaren her legger eg ut bilder. vart gjort mye extra arbeid i dag som ikkje var planlagt, men søren og vil ha alt på stell, planen var å vere ferdig mala med 2strøk til kl 18.00 i dag, men kun første strøk er gjort på grunn av:
riving av ventilasjonkanalen (denna var brukt til "lakkboksen" deiras før)
gipsplatene var ødlagte her, på grunn av fuktighet. so dei bytta vi ut.
vi mangler plater forran vindua. men detta rommet er utruleg lyst, var ikkje godt å få det med på bilde.
so no etter 12timar vi begynt å bli sultne, heim å ete å oppdatere, vente på at malinga ska få herde i et par timer
so male ferdig. + gulvet før det er kveld. so pååan igjen i morra tideleg i 6tida (friveke er genialt!)
Comment
Comment