vist det er i orden for moderatorane at eg lager meg en prosjekttråd, om alle dei andre prosjekta eg holder på med kan eg legge ut bilder der koffor det er litt stopp på både mazda og polo detta er jo et bilstereoforum.
Jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle være i orden for oss i alle fall
Det er først og fremst DU som bestemmer hvordan du vil informere alle oss andre som følger med
(Innenfor rimelighetens grenser, selvfølgelig )
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
kobla luftsystemet ( med 12mm og 16mm STIVE slanger ) ( en kan se lengre bak i forumet ka koblinger eg har brukt )
eg måtte ha luft tpå bilen for å kunne flytte den mye lettere. på henger.
siden detta er 1gangs koblinger og koblingene koster ca 6 -70kr per stk måtte eg legge opp alt sånn som det skal vere. (tok til sammen 3 dager med fundering og kobling. måtte lageovergangs gjenger i frå tomme til mm. so dreiebenken var i flittig bruk.
Eg må ha sponsorer på mazda`n skal eg i det heile tatt klare å få den på veien igjen forløpande. so holder på å lage
en liten video prosjektet og skal sendast rundt. men no er mazda`n på vei heim i min egen garasje. og integra`n blir sett på verkested i staden for. til eg kanskje har fått sponsor? evt. spart meg opp masse penger til å begynne igjen på den.
Nyplan:
Polo bilen blir beholdt og etter mye søking fram og til bake og har fått meg en 2001 mod polo eg kan ta deler av
det som kommr til å bli gjort utvendig:
komplett front frå 2001 mod.
bakfanger frå 2001 mod.
valse hjulbuer litt.
farge: kanskje 2 delt? blir sølv som utgangspunkt
kommer til å bruke samme stying som denna bilen her:
Innvendig:
har vudert å prøve å få inni dashbordet frå 2001 mod, men å få instrumenta til å virke kan vere vanskeleg!
ellers alternativ: 1999mod dashbord. (noen små forandringer siden 1995mod.
sort color consept interiør. NOEN SOM HAR?
bilstereo:
siden eg kanskje er et basshue og liker party? so blir det vel kanskje
4stk GZ neo 8".
1stk 15"
forsterkere uvist.
Kunne ha bygd vegg i denna bilen og men NEI. eg må ha en bil med bakseter
andre modifikasjoner kanskje:
motorbytte til 2001 mod. har ikkje fått svar om motorfester drivakslinger osv passer..
vist alt passer. blir det motor og dashbord blir en "liten" stor jobb på denna bilen og.
byggetid: 1,5 mnd MAX. begynner ipåbygginga i mai? må ha tørre veier (drar fram sommerbiler)
og litt meir cash enn det eg har no. bilen skal vere klar til rudskogen. noen som har trua på at detta går?:P
Du klarer det vil eg tro fint å bil med baksete, så er det plass til meg også neste gang eg må heim fra sentrum
Godt å se det var liv her... lurte på om eg måtte ringe deg og høre om det skjedde noe i dette bygge dere
Jon OLa søren er du på forumet endå? trudde du hadde gitt deg som du sa haha ME LIKE!
bygge party vogn eller noe du a ? eg er klar for låve fest til sommer`n!
ja, måtte innom å sjekke litt hva dere bilstereo gærninger driver med den poloen er bare en partybil til en kompis, slengt inn på en dag.. så d var ganske bra med den scoren med 1stk 12" og sånn halv cab tak...
Du er velkommen kommen på låve fest ja! mulig jeg kommer nedover en tur hvis d skjer noe hos deg?
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment