Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bassdal: show mx-3

anlegg som skal inni:

sub:
    6stk Ground Zero GZPW15XQ 5000W RMS 4 x 1 ohm (kunne valgt Ground Zero GZPW 15 SPL )
    men er noe so heiter strøm å effekt. :P og då må alle chassia å lakkast og = meir jobb
    forsterkere:
    2stk Ground Zero GZPA 1.20000 SPL
    3stk Ground Zero GZUA 2225SQ

frontsett er usikkert endå men blir 4* 6,5 i kver dør
    strøm: er og enda usikkert..ice driver å prøver å skaffer noe eg vil ha :P
    spiller: er og endå ikkje bestemt men blir alpine

bilen alt skal inni:

som sagt denna bilen skal prøve å lage mest mulig show å et lydtrykk som er rett å slett ubehageleg
    kassa vil bli på ca 650l porten er på 15" som kommer midt i mellom seta kassa blir tuna til 20hz?

siden denna bilen skal lage mest mulig show kommer det noen 8" i dash`n og skjermer her og der

link til forje bygge prosses:
    http://www.mazda-ogn.org/phpBB3/view...p?f=17&t=12462

denna gang blir det lagt mye meir tid i detaljer
    kommer bilder fortløpande når eg har starta for fult

Rått

Rå bil. Skal bli morsomt å følge denne tråden. Lykke til og kom med masse bilder.
    sigpic

Comment

Detta blir sikkert helt rått..
      Vær like flin til å legge ut bilder som i den linken, så blir vi fornøyde vett...
      Mvh. Terje Hansen. @ Facebook
      # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain

Comment

syke man
        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Husker jeg så gjennom den linken for lenge siden, ble sykt imponert over hvor mye du hadde gjort med bilen Bare synd den ikke ble som du hadde håpet på, men gleder meg til å følge med her!
          VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

tusen takk for alle fine kommentarer setter stor pris på detta gjer meg stor lyst til å bygge

dagen idag skulle egentli gå med på å støype dørken men tja glømt å kjøpe div ruller, og sånt
            å var ikkje heilt gira på polyester lukt i frå første dag so då begynner vi med litt kjekkare ting
            sånn at eg får et innspill på korleis det vil se ut

først begynner vi med et lite ramme verk i stål for å se korleis noe lunde det vil se ut
            den ramma so går på langs over bilen = sub forsterker den er temmeleg stor (er langt i frå ei permanent ramme)

fronten på kassa må lagest en gang å er kjekkare å sniffe mdf støv en polyester so front vart bygd

går mye plater på å lage ringer osv her er gått med nesten ei hel plate på 240?*120?

det er fresa en ring rundt porten som er laga som ei trapp for å kunne sparkle detta å få ein liten avrundning

for å vere heilt ærleg so synst eg detta ser sånn noe lunde smånifst ut

detta var alt for i dag kommer sannsynleg vis oppdateringer kver dag fram til søndagskveld ( har fri veke )

hurtig prosjekter (ca 2dager per bil) som har blitt gjort i sommer,høst

sprinter

vectra:

bruks/fest pøgga mi
            Last edited by bassdal; 15-12-2008, 06:03.

Comment

mangel på arbeidslyst har du iverfall ikje hehe
              øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

har egentli ikkje hatt en so veldig bra dag i dag men
                først var det sveise appratet fatteren hadde skifta noen likerettere osv. etter å ha lånt det vekk til en kar
                so montere det igjen ned i garasjen å prøve å sveise men då var seff motoren til matinga defekt og. kjekt

so var det dashbordet då burde aldri ha sagt detta til noen men vi brukte nermare en time på å få det ut
                leita etter dei 3 standard skruene et dashbord er festa med på "midten" demonterte alt so var å finne under
                dashen ikkje talom joda.. det var et 2delt dashbord hadde aldri tenkt tanken vi rister litt i det ååå.. der va jo et deksel
                3 skrua av å dash ute kunne sikkert blitt gjort på 10 min men men

planen var å ut med dash støvsuge å vaske bil innvending å dempe meir å støype dørken av kassa men
                tida gjekk litt for fort i dag:P

og so mye tenking å fundering på korleis få plass til alt. berre batteria tar ca 60 til 70 liter

sånn noe lunde vekt på ting batteri 6stk * 40kg= 240kg
                sub: 6stk * 40kg= 240kg
                vil tru når eg er ferdig med alt vil totalvekta på bilen ligge på ca 2,2t? orginalt 1,2?

første eg gjorde i dag var å fram med noe biltema høytalerteppe strekke å stifte påplass å på med polyester

ut med dash vekk med alt for kunne komme lettare til å dempe over alt

Comment

dagensupdate: dempa so og sei ferdig torpedovegg.(1lag) dempa andre lag i gulvet på bilen. støpt første del av
                  kassa 5lag sånn eg har noe å gå ut ifrå. forhåpentelegvis skal sveiseappratet bli ordnast i dag sånn eg får begynt å sveise.
                  glømte å ta bilder men kommer en dag i morra og

Comment

å det gleder vi åss til!:P
                    MVH, Øivind Sandvik
                    sigpic
                    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                    www.sandviksbassogbongel.com

Comment

takk takk idag var eg på den sikre sida å leigde meg eit sveiseapprat på bautas :P men har aldri sveist med pinna før men
                      må no få det til å henge sammen

forhåpentelegvis blir det (kommer heilt an på noen folk :P )
                      8stk http://www.iceaudio.no/index.php?fun...bd615a181f5b28
                      midbasser
                      4sett http://www.iceaudio.no/index.php?fun...bd615a181f5b28

blir nok 2 *8" i dashen på grunn av å få stort nok liter volum
                      tilsammen skal eg prøve å hente ut ca 70liter av dashbordet pågrun av
                      minium 30l til 8" og 20 l til kver midbass men vi får se. planer er store men er ikkje alltid ting går som en har tenkt

Comment

Dette må jo bare bli helt villt :P

Comment

Sjukt blir det hvertfall
                          Saab 93 viggen

Comment

noen må jo bygge for show/spl og? har vel endå ikkje vokst i frå meg det men eg blir vel en sq fanatiker om noen år eg og

har gått noen meter med stål idag. uff tar tid når en ikkje har sag til å kappe bent med so vinkelsliperen
                            har fått kjørt seg i dag. joda sveisane mine ser so som so ut,:P meg å pinna. var ik noe spess i morsomt

igår:

igår:

batterikasse laga til 2stk men sveise om i morra so får eg 3ibredda
                            2stk kommer i stephjulsbrønnen so vart ikkje 6. eg taper so mye liter volum på kassa då

ramma i midten av bilen er til forsterker til sub. sånn noe lunde det vil se ut

hehe detta skal bli fint
                            planen var å ha 2subba med magneten ut men taper liter volum faktsik på grunn av takhøgda kan tjene noen
                            liter med å ha magneten inn.. får se ka eg finner ut av

med luka igjen er trangt nok om plassen i bilen

det var alt for i dag ser ikkje so veldig vakkert ut men

Comment

dette blir rått.. men er du millionær?

Comment

Working...
                              X