hehe langt i frå millionær
vinje: kan vel sei det sånn
blir vel ikkje gjort so mye med bilen i dag sveise noen små fester her og der osv rydde opp i alt rotet eg
klarte å rote i går osv. orker ikkje å stresse so forfærdli idag vil heller ha meg ei rånerunde å slappe litt av
er mye tenking på et sånt prosjekt. blir vel kun en forsterker på subbane på grunn av store plass problem
var ikkje heilt min plan. men skal eg ha en forsterker til minsker kassa bortimot 100liter so det er ikkje påtalom men har funne ut noe med batteri problema mine det blir enten 5 eller 7 batteri
2 vil bli plassert under stolane vist 7
sukk burde kanskje ta å lime på plass avstivarane itaket på bruksbilen har vist spilt dei laust
etter mye tenking. på korleis få plass til alt. uten å måtte tape liter volum. får eg ikkje til å
få minum 650l å fremdeles ha en fin finnish på alt går eg ned til 4*15" men en prøver først
berre batteria tar 110 liter ca. so då var det en ting å gjere lage større plass
heldigvis er det søndags åpent i morra so kanskje eg får kjøpt meg noen eksosdeler
å bygd den om før eg lager kasse til batteria
etter mye tenking. på korleis få plass til alt. uten å måtte tape liter volum. får eg ikkje til å
få minum 650l å fremdeles ha en fin finnish på alt går eg ned til 4*15" men en prøver først
berre batteria tar 110 liter ca. so då var det en ting å gjere lage større plass
heldigvis er det søndags åpent i morra so kanskje eg får kjøpt meg noen eksosdeler
å bygd den om før eg lager kasse til batteria
Her begynner vi å snakke Revetalsgodkjenning! Har man ikke plass, så lager man plass!
Morsomt prosjekt!
tusentakk nok en gang er blitt gjort noe i det siste laga ramma istephjulsbrønnen vart plass til 5batteri har en liten plan om det sistebatteriet uten å måtte gi tapt for volum i kassa forsterker racket eg sveiste for ei stundsiden blir eehm. ikkje brukt meir får heller 10000spl forsterkarane å link å bygd i gulvet på bilen må ha litt former på anlegget å = større volum
var alt i denna omgang forhåpentelegvis i morra skal eg støype litt å lage noen ringer å begynne for fult på kassebygging
kjempe morro prosjekt
Men du kunne ikke være så vennlig å bruke PUNKTOM og KOMA i setningene dine, litt vanskelig å fortså hva du mener noen ganger.
Keep Up The Good Work
kjempe morro prosjekt
Men du kunne ikke være så vennlig å bruke PUNKTOM og KOMA i setningene dine, litt vanskelig å fortså hva du mener noen ganger.
Keep Up The Good Work
Og sånn bare for å være en pirkete kødd:
Det skrives MORO, PUNKTUM og KOMMA - om man da ikke ER i KOMA... hehe
sub:
6stk Ground Zero GZPW15XQ 5000W RMS 4 x 1 ohm (kunne valgt Ground Zero GZPW 15 SPL )
men er noe so heiter strøm å effekt. :P og då må alle chassia å lakkast og = meir jobb
forsterkere:
2stk Ground Zero GZPA 1.20000 SPL
3stk Ground Zero GZUA 2225SQ
frontsett er usikkert endå men blir 4* 6,5 i kver dør
strøm: er og enda usikkert..ice driver å prøver å skaffer noe eg vil ha :P
spiller: er og endå ikkje bestemt men blir alpine
bilen alt skal inni:
som sagt denna bilen skal prøve å lage mest mulig show å et lydtrykk som er rett å slett ubehageleg
kassa vil bli på ca 650l porten er på 15" som kommer midt i mellom seta kassa blir tuna til 20hz?
siden denna bilen skal lage mest mulig show kommer det noen 8" i dash`n og skjermer her og der
tusen takk for alle fine kommentarer
har vert sjuk dei siste dagane so har ikkje fått gjort noe som helst,
men har tenkt å tenkt på korleis eg skal få detta til. får håpe eg får det til
etter å ha blitt "frisk" i natt so for eg i garasjen å skulle gjere ferdig batterikassa osv..
men å sveise med pinner, fekk eg ik til so vart sur og har bestemt meg for å kjøpe et
biltema apprat, er jo full bytterett i 14ddager so får kjøpe meg esab eller et kempi apprat når butikkane åpner igjen
stemmer heilt riktig at eg vart anmeldt. sonen seier eg får kjøpe bilen dagen etterpå motoren vart tatt ut av bilen hans kommer faren å seier noe anna lang historie men vart ordna opp til slutt endte opp med at eg tilbydde han 15 lapper for en bil so var verdt ca 3000 i mine auge rust over alt å ikkje en einste heil karroseri del:P
Comment