Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha, sykt opplegg!

Comment

Gratulerer, du har herved skrevet forumets lengste setning i 2009!
      Roar Sørlie
      Tlf 90127075
      Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Originally posted by r3mark View Post
        Gratulerer, du har herved skrevet forumets lengste setning i 2009!
        å den rekorden er det mulighet for at blir stående en stund:P
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

Comment

sorry for skriveleif. (skule var ik min del var heller moped å fyll)

når eg endeleg fekk kjøpt meg et sveiseapprat (stort nok til mitt bruk) vart det gjort noe

hadde mye kapp biter liggandes so koffor ikke bruke dei opp på noe vetigt blir extra mye sveising men

tunnelen er til eksos

er ik mye klaring her nei

som sagt mye svesing

korleis batteria blir festa (plass til 5batteri) har en plan på kor eg skal få plass til fleire i bilen

ting som står for tur i dag:

sveise ferdig kassa. tilpasse plater i bilen sveist det og sandblåse å få på grunning

Comment

kortere denne.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

Comment

Åssen blir det med tunnellen på eksosen , blir iikke det sabla varmt inni der?

Eksosteip eller noe du har tenkt å bruke?
              Mvh
              Rolf Try Nygård

Comment

det blir varmt ja. når alt er på plass å har fått bilen på bukker for å lage dempertanker osv..
                so blir det laga varme deksel å eksosbandasje

Comment

blir nokk engang bra ditta

Comment

takk
                    jørn komt deg innpå her?

tilpassa plater (myye svesing på ei sånn kasse

sandblåst

1strøk med primer (venter på at det skal herde so eg kan ta på et til)

regna med i morratideleg at eg skal få sveist inni kassa å begynt bygging for fult

spiller er og bestemt vart en alpine IVA-W505R regner med eg henter den på fredag
                    Last edited by bassdal; 06-01-2009, 19:35.

Comment

Hehe, stig! Du e ikkje heilt god! Du holder enda koken i bilstereobygginga?
                      Blei det XXX bygging på deg tidligere eller?

Comment

heh :P nej vart ik det. so integra`n står i 7steiner men den bilen skal byggast. er liskom hovudbilen det
                        først bli ferdig med denna so begynner eg vel på den igjen

kasse på plass med 2lag med primer begynt so vidt å sveise ho på plass men tar tid å sveise itynnplate

et par bilder av bilen (små ting skal forandrest på den) 19" felga luftunderstell osv.

Last edited by bassdal; 07-01-2009, 20:28.

Comment

Hehe, skjønner, skjønner!
                          Den MX-3 hadde eg ikkje i mine villaste drømma forestilt meg som den ser ut idag!
                          Huska den sto rød, trist og rusta i bita oppe på førde.. Hehe!
                          Har ikkje vært på forumet på leeenge, pga madamen og minstemannen i huset, men no skal eg bygge bagasjerom til XXX12" min igjenn! Venta bare på plater

Comment

den bilen du har der synes jeg var rå, (untatt fargen).
                            VW Golf 4
                            Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                            Simen Sormbråten

Comment

sting3r: viste ik at du har fått deg unge gratulerer hehe den var en rust klump ja, gjekk noen veker med rustsvesing :P

simso:

bilen skal lakkest oppigjen men fremdeles rosa (kanskje 2delt får se)
                              er viktig å bygge det slik en liker det sjøl å ik sånn so andre meiner
                              kunne ha lakka den i en fin sølv farge men poenget her
                              er vel å få mulig blikk i traffiken på positiv eller negativ måte

Comment

Originally posted by bassdal View Post
                                sting3r: viste ik at du har fått deg unge gratulerer hehe den var en rust klump ja, gjekk noen veker med rustsvesing :P

simso:

bilen skal lakkest oppigjen men fremdeles rosa (kanskje 2delt får se)
                                er viktig å bygge det slik en liker det sjøl å ik sånn so andre meiner
                                kunne ha lakka den i en fin sølv farge men poenget her
                                er vel å få mulig blikk i traffiken på positiv eller negativ måte
                                kan ikke nekte på at denne får oppmerksomhet, jeg ønsker deg lykke til med resten du har å gjøre.
                                VW Golf 4
                                Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                                Simen Sormbråten

Comment

Working...
                                X