må kose deg med prosjektet ditt og
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
ser ik ut det so er gjort so mye men har gått med ca 15 effektive timer i dag/natt
først sveist sandblåst (sveist igjen der eg blåste hål,) blåst og til slutt preima et strøk over og under
(glømte å ta bilder av svesing og blåsing, glømte meg heiilt)
Comment
-
tusen takk
har so og sei sandblåst alle deler å bilen koffor ikkje fortsette å prøve å gjere det skikkeleg? rust er ik bra :P
men det som er kjedli med sandblåsinga er sand over alt går vel med noen timer i morra på få ut sanden i alle krinkel kroker:/
fleischer: takk morro å følge med på prosjekta dine, du lever opp til etternamnet
Sting3r: klart du må ha prosjekt tråd celica`n alt skal inni?
lenge siden eg har snakka med deg so vet ikkje ka bil du har en gang
har en vurdering av å kappe ut gulvet i bilen å senke ned der so forsterkaranke skal stå ca 6cm.
men då var et anna problem kor skal eg ha tankane til demparane skal ca ha 30 - 40 liters tanker?
hadde en 5l før er ik på tale å ha en so liten igjen
men garasjen next.. når en har fri peridoer frå jobben må
en utnytte mest mulig tid til bilen. den jobba ikkje av seg sjøl dessverre
Comment
-
Hehe, har du fått flytta ut alt av gamle klenodier som sto i garasjen sist eg var dær då? Då burde du jo ha god plass og 'leke' på
Jepp, alt skal inn i celicaen.. Har kjørt på treff hele sommeren, med første bygget, men kom meg aldri så langt at eg fikk det prosjektet inn hit på forumet, men neste skal inn her.. Drog 2 førsteplasser på DB Drag i sommer på ACR.. 140.2DB..
Og btw, du blir ikkje og kjenne igjenn celicaen fra sist du såg den
Comment
-
simso: kjører aviser. førde bergen vg og db . førde lærdal - bt ( ny mann i opplæring so vi jobber no 2 veker på 1veke av )
sting3r: hehe har grei plass i garasjen no ja men enn trenger ofte meir plass:P
du må hive ut noen bilder frå gamle oppsettet ditt bilen og kjekt når en ser resultater på tavla når en har bygd noe fest pøgga mi spiller litt høgre:P 147 stilte litt i feil klasse på hamar :P trur det var 138showspl
vart trøtt å lei i stad men blitt gjort noe.
støvsugd heile bilen for sand å blåst med trykkluft over alt for å få ut all sand..
begynt å dempe kassa måtte prøve med batteri for å se:P
(dummy batteri, begge tok kvelden når eg hadde slurva litt fest vogna, kortsluttning i terminalane)
får nye i morra eller på fredag
vert av å henta 30m med 52mm2 har ca 30 frå før av å kabelstrømper so skal legge opp litt kabler osv.
før eg begynner å støype for fult :P har henta 50l med polyester og so har litt å leike meg med :PLast edited by bassdal; 08-01-2009, 16:42.
Comment
-
kan dessverre ikkje drive å handle ting til andre folk er ikkje sånn butikken til ice virker sorry
berre å ringe til dei å høre er ikkje so alvorleg dyrt. klart en får betre kabler enn dei har men koster deretter og.
mjuke å fine å legge er liksom krava mine.
har trekt opp 60m med 52mm2 i strømpe i dag å dempa litt skal merke kabler
begynne å legge opp litt å støype er planen i natt men ska se en film no
har gått med mange timer i dag på leiting etter. noen som kan skaffe stålringer å kobber skinne. er ikkje lett å fåtak i her i førde-.
Comment
-
Bruker C-quence Får så god pris på disse kablene hos Frank på www.lydibil.no
Blir nok vision batteri derfra også! I tillegg til Kinetik batteriet eg allerede har!
Sovna du av stig? Eller tok du helga? :P
Comment
Comment