ser ik ut det so er gjort so mye men har gått med ca 15 effektive timer i dag/natt
først sveist sandblåst (sveist igjen der eg blåste hål,) blåst og til slutt preima et strøk over og under
(glømte å ta bilder av svesing og blåsing, glømte meg heiilt)
Hehe, takker stig!
Ser skambra ut den MX-3'en.. Følge spent med på prosjektet videre
Skal legge ut link og ny prosjekt tråd så snart eg får platane mine på plass.. Dem e bestillt!
tusen takk
har so og sei sandblåst alle deler å bilen koffor ikkje fortsette å prøve å gjere det skikkeleg? rust er ik bra :P
men det som er kjedli med sandblåsinga er sand over alt går vel med noen timer i morra på få ut sanden i alle krinkel kroker:/
fleischer: takk morro å følge med på prosjekta dine, du lever opp til etternamnet
Sting3r: klart du må ha prosjekt tråd celica`n alt skal inni?
lenge siden eg har snakka med deg so vet ikkje ka bil du har en gang
har en vurdering av å kappe ut gulvet i bilen å senke ned der so forsterkaranke skal stå ca 6cm.
men då var et anna problem kor skal eg ha tankane til demparane skal ca ha 30 - 40 liters tanker?
hadde en 5l før er ik på tale å ha en so liten igjen
men garasjen next.. når en har fri peridoer frå jobben må
en utnytte mest mulig tid til bilen. den jobba ikkje av seg sjøl dessverre
Hehe, har du fått flytta ut alt av gamle klenodier som sto i garasjen sist eg var dær då? Då burde du jo ha god plass og 'leke' på
Jepp, alt skal inn i celicaen.. Har kjørt på treff hele sommeren, med første bygget, men kom meg aldri så langt at eg fikk det prosjektet inn hit på forumet, men neste skal inn her.. Drog 2 førsteplasser på DB Drag i sommer på ACR.. 140.2DB..
Og btw, du blir ikkje og kjenne igjenn celicaen fra sist du såg den
simso: kjører aviser. førde bergen vg og db . førde lærdal - bt ( ny mann i opplæring so vi jobber no 2 veker på 1veke av )
sting3r: hehe har grei plass i garasjen no ja men enn trenger ofte meir plass:P
du må hive ut noen bilder frå gamle oppsettet ditt bilen og kjekt når en ser resultater på tavla når en har bygd noe fest pøgga mi spiller litt høgre:P 147 stilte litt i feil klasse på hamar :P trur det var 138showspl
vart trøtt å lei i stad men blitt gjort noe.
støvsugd heile bilen for sand å blåst med trykkluft over alt for å få ut all sand..
begynt å dempe kassa måtte prøve med batteri for å se:P
(dummy batteri, begge tok kvelden når eg hadde slurva litt fest vogna, kortsluttning i terminalane)
får nye i morra eller på fredag
vert av å henta 30m med 52mm2 har ca 30 frå før av å kabelstrømper so skal legge opp litt kabler osv.
før eg begynner å støype for fult :P har henta 50l med polyester og so har litt å leike meg med :P
kan dessverre ikkje drive å handle ting til andre folk er ikkje sånn butikken til ice virker sorry
berre å ringe til dei å høre er ikkje so alvorleg dyrt. klart en får betre kabler enn dei har men koster deretter og.
mjuke å fine å legge er liksom krava mine.
har trekt opp 60m med 52mm2 i strømpe i dag å dempa litt skal merke kabler
begynne å legge opp litt å støype er planen i natt men ska se en film no
har gått med mange timer i dag på leiting etter. noen som kan skaffe stålringer å kobber skinne. er ikkje lett å fåtak i her i førde-.
Bruker C-quence Får så god pris på disse kablene hos Frank på www.lydibil.no
Blir nok vision batteri derfra også! I tillegg til Kinetik batteriet eg allerede har!
Comment