Originally posted by Sting3r
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
-89 mercedes 230 turbo(sommer)
-98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
-95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
-91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)
-
hehe vi målte 153.8 på hannes med for lite strøm og for lita kasse, nu e d snart ei diger glassfiberkasse å en gzpa1.20000 baki der-89 mercedes 230 turbo(sommer)
Comment
-
Ja, med vindu og dører på fullt gap ja..
Han spillte 146db med lokka bil under den offisielle målinga
Då spillte eg 140.2db, men havna på 139,8 db i finalen.. Dårlig kasse vettu.. Det skal slåes rett ned utpå våren
Så kjører han 2 stk 12"..
Har kun 1 stk eg =)
Comment
-
Originally posted by Sting3r View PostJa, med vindu og dører på fullt gap ja..
Han spillte 146db med lokka bil under den offisielle målinga
Då spillte eg 140.2db, men havna på 139,8 db i finalen.. Dårlig kasse vettu.. Det skal slåes rett ned utpå våren
Så kjører han 2 stk 12"..
Har kun 1 stk eg =)-89 mercedes 230 turbo(sommer)
Comment
-
du må ikkje vær så nøye på den wattn
Joda, alt tadd i betraktning, så spælla han vell høgt.. hmm, det va ikkje ei offisiell måling? Eg mein han aldri va over 146 db med lukka bil... Ja, men du sa det va målt på ACR, og nu sei du at det va målt etterpå med nye subba :P
Comment
-
beklager men er ikkje en tråd om db detta her, det ligger en anna plass på forumet.
står i et dilemma her. mangler div matriler til kassa som ikkje kommer før i veka so har begynt so smått på dashbordet
har laga sveist meg en ny boks til radiatoren til varmeapparatet . og har kun luft mot ruta (grunn tar mye mindre plass
en orginalt)
men en liten undersøkelse
1valg: kan velge mellom. ha 2stk 8" i ca40 liters kasse uten speedometer ( har det på en skjerm) 6,5" ane blir uten kasse.
2.valg 6,5" i kasse. (20liter kver ca) ikkje ha 8" å ha speedometer i midten ( fleischer stil )
er snakk om showbil detta kva burde eg ha valgt?
burde vite so fort so mulig kva publikum meiner. for skal begynne på dashen i natt. må snudøgnet til eg skal på jobb igjen
Comment
Comment