Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• litt for mye søvn om dagane har det ikkje blitt gjort so mye.

alt for mye tenking på korleis en skal få ting til men bunndel av kassa skal vere ferdig sveist å støypt til neste helg, ( ca 20lag det holder med tanke på all avstivninga so kommer)

bagasjeroms luka var meininga å bruke en aktuator på i staden for bagasjeromslåsen men der må eg gi tapt (trur eg)
    får en som går på luft i frå tess om ei vekes tid ca vist denna er mye betre en den eg har liggande so blir det gjort.

kobber skinne 5mm

slipe reint for lakk

det blir festa med m8 skal jekke opp bilen i morra (langstids operasjon når luft understellet er demontert for øyblikket)
    og sveise fast mutter , kabel heilt til venstre skal kortest inn litt. prøver so godt eg kan å gjere det etter "boka"

Comment

• tegninga på ledninga til klasse a greia ligger på ice

Comment

• Tenkt å runde av porten btw? Om det er dypbass du er etter bør du gjøre det!
        På fremsiden kan du jo bare runde av med litt støpeplast. Inni kassa kan du jo lfrese ringer som du setter rundt røret og runder av.
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• hifonic plan er å runde av porten når eg kommer so langt ja: )

Comment

• ting tar tid med å gjere det skikkeleg.. so no forstår eg at folk bruker lang tid på div kabling.
            (ca 6 - 7 timer på berre jording. )

har bolta det fast med 2 xm8 per skrue på undersiden og skal sveise fast når når eg får bilen heilt opp på bukker var sinnsjukt trangt under bilen no.

Comment

• Hvordan festa du den kobber skinna i chassiet?

Ellers må jeg bare si at du har det råeste dasjbordet jeg noen gang har sett

Comment

• Stianuno: skinna er bora hull igjennom chassiet og deretter bolta fast med muttrer som skal bli sveist fast når den tid kommer,. takk for kommentar på dash`n

har gått med noen timer i dag/natt og må ha noe mat no å då kan eg like godt oppdatere med ka eg holder på med

vart ikkje heilt sånn eg hadde tenkt. hadde tenkt å 2 skinner med kun sikringane i mellom. istaden for holderene og men fant ut til slutt
                eg bruker sikringsholderene for å gjere det lettast mulig og trur resulatet blir greit nok ramma er 2x2cm * 3
                skinnene er laga i 5mm stål då eg ikkje hadde kobber.

kablane blir trekt igjennom og deretter tetta med tec7? for at det ikkje skal bli noen brannbombe

Comment

• Du jobber sene kvelder.. Men kommer til å bli kjempebra dette.
                  Sture Vedal

Comment

• takk vart en lang dag idag ser ikkje ut so det er gjort so extremt mye men

først måtte eg finne fram litt gjengestenger å kappe til å få dei i lik lengde. har muttrer som holder avstanden på
                    skinna,

sveise fast muttrer på skinnene ( har ikkje laga ei ei skinne fordi vist eg batteri ryker eller noe skal det vere muleg å ta detta
                    ut igjen)

det var det so vart gjort so langt i dag. forhåpentelegvis skal eg få sveist ferdig ramma og
                    bli ferdig med kablane før eg reiser på jobb i kveld
                    Last edited by bassdal; 15-02-2009, 11:29.

Comment

• vart faktisk fornøgd sjøl med resultatet men ca tid på detta har vel gått 30 timer. tar tid når en har en vinkelsliper, en dårleg bor, saks og lightere so går tom for gass :?

stål ramma er limt fast med tec7 sånn at den ikkje går jord. men den skal bli bolta skikkeleg fast på annet vis, uten å gå i jord

røret skal forlengast og vinklast, og batteri konstruksjonen vil bli vist under herdaglass (2cm)
                      so inni kassa skal det se ganske greit ut, men det kommer til å gå stål stenger på kryss å tvers for avstvning

Comment

• Dere er litt smågal på vestlandet, hi hi. Syns det ble riktig så prektig det opplegget der ja.Tight og fint utført.Du kan jo forsyne en liten forstad med strøm, he he.
                        Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                        Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

• : ) strøm skulle eg hatt meir av.. blir aldri nok.

liten update: rydda garasjen, bil på bukker.. tatt ned bensintank, og før eg kan begynne på kassa må eg
                          sveise om innerskjermane. for at eg skal få senka bilen ned ca 2cm. (ting so irriterer meg må rettest på)

reiser en snartur til Malmö i dag å hente meg en mx-3 til som eg skal ha deler av- motor osv

har snakka med dei so skal sparkle bilen eg må vere ferdig med bilen i midten av mai (all bygging)
                          bilen skal vere kjørbar innen den tid.

Comment

• eg kjem so fort eg er ferdig med fagprøva mi stig
                            "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• var til malmø å henta en bil i veka:

histore om den svenske bilen (en mx-3 som eg skulle ha som delebil)

etter en knallhard tur å soving tilsammens ca 4timer siden mandag.

først skulle eg gjere sånn at eg ikkje skulle sove mandag bli dautrøtt ut på dagen på tirdag i 09.00tida å sove fram til vi skulle reise på kvelden kl 21.00 -
                              men alt skar seg der på grunn av en selger hadde solgt den bilen so var avtalt. måtte finne en ny bil tok si tid med ringing osv.. og kom meg endeleg i seng kl .17.00 stå opp kl 20.00 dusj å reise. turen ned var greit lang tur med å sitte på i en sprinter.
                              fant fram skreiv kontrakt. bilen var godkjent osv.. vi fekk ikkje tak i
                              prøveskilt. so eg tenkte vi måtte ha, men det eg gjorde var å kjøre på svenskeskilta. og skulle sende dei tilbake igjen når eg kom til førde igjen
                              når vi kom til svinesund. var innom å handla div. so var det igjennom tollen.. og eg tenkte no ikkje at en må tolle inn en sånn bil. (aldri henta en bil frå utlandet og tenkte ikkje heilt klart etter so lite søvn)
                              so dei tok bilen, og anmeldte meg for smugling + div

men han eg kjørte i lag med skulle på acdc konsert,r so fekk skyss med han til oslo, låg å sov i bilen hans mens han var acdc osv..(tok noen timer men lite søvn pågrunn av vondt ryggen) han kjørte meg til gol (bur i nærheta) venta på gol i ca en times tid på shellstasjonen der mens eg venta på at en kamerat av meg skulle hente meg gol. uff er drit lei alt 3dager vekke
                              frå skruing på grunn av at alt har gått til ja.

og en bil mindre? noen som kan hjelpe meg i ei sånn sak? toll vesenet var so sinte at herregud.. eg prøvde å forklare
                              dei at eg ikkje viste. og eg ville prøve å få ordna oppi det med en gang. men neida. (beklager skriveleif)

det virker som det ordner seg med den saken no då: etter 14timers søvn so hjalp det på humøret mitt igjen

bilen skulle i asfalten og detta måtte gjerast før eg begynner på kassa baki bilen. (beklager dårlege bilder)

høgda bak før. en ser tydeleg hjulbuane som er skjert ut med stikksag i fylla av det f........ kjempe e... lakk (alle
                              sånne feil med bilen blir retta opp iår. )

var ikkje so flink å sveise ifjor kanskje det kommer seg i år.

blir litt meir kapping osv og sveise tilpassning i morra kanskje eg klarer å lage ferdig begge hjulhusa i morra

kan sei meg fornøgd med høgda på bilen etterkvert. fronten skal støypest et 2-3 cm lengre ned, sideskjørta ca det samme.
                              rompa får eg se ka eg finner på, men den skal bli lav hjula får mye meir camber bak og må ha på meir spacere. blir ca 10cm.

få laga meg nye felga. kommer til å koste ca 70000 + dekk som eg ikkje har råd til. det får bli einaste modifiseringa som blir kanskje gjort til neste år.

Comment

• Mulighet for prøvelytting om eg surra meg inn til Førde?
                                Tor Even -
                                Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
                                Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
                                The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Comment

Working...
                                X