Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• UFF. hjulhusa vart 5 ganger meir komplisert en planlagt.
    må sveise pusse sandblåse og få på godt med primer / tectyl på hjulhusa før bygging + dempe noen lag

oppstart av bygging igjen blir mandag håpa eg. (kjapp til til oslo i helga å hente delebilen)

Comment

• ingen oslo i helga. jobb. men har endeleg fått gjort litt forandring i planane alt inni bilen vil bli trekt med vinyl. smådeksel i alcantara = har fått nytidsfrist. 27juni skal eg på treff med bilen

. i slutten av april blir den sendt til lakk
      vist eg klarer å bli ferdig med all bygging til då. dei vil ha bilen i 1mnd for å gjere skikkeleg arbeid på den. (utvendig)
      det kan hende det blir lakk innvendig, men det må vi se litt når vi nerma oss mai.

har ikkje bilde av ferdigsveising. det som er gjort er sveist. pussa, grunning. glassfiber sparkel,

andre hjulhuset eg holder på med.. UFF! og slangen til sveiseappratet er heilt på bærtur.

civic fronten har begynt å ta form.

Comment

• Ser bra ut! ;D

Comment

• Er det du som skal bruke civic fronten?

Comment

• De gærne har det godt er det vel noe som heter
            sound.vision.soul

Type R

Comment

• Blir jo bra det her..

skulle du forresten ha polyester?? ? ??
              Tor Even -
              Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
              Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
              The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Comment

• dagerik: takk

hanne: bruke civic fronten? er inge kjell sin front. som vi har bygd om.

LLH: nja godt å godt. når en bruker alle penger en tjener på bilen og lever fattig liv, og tidsfrister
                er det vel ikkje so godt. :P

Surion: takk. har allerde fått tak i polyester takk for at du villr hjelpe meg

oppdatering:

nesten ferdig med hjulbuane tok litt lenger tid en planlagt pågrunn av bensinrør osv. regner
                med i kveld er dei ferdige, og kan endeleg begynne for fult på anlegget igjen.
                Last edited by bassdal; 05-03-2009, 08:05.

Comment

• Aha ; )
                  Tenkte meg egentleg det, men kunne no liksom aldri vite ka idê' a dere har : p

Comment

• so blir jobbing igarasjen på meg i natt (har fått en kamerat til å ta avisjobben for meg i natt )

først seier ein at eg kan betale inn moms å hente bilen. og so får eg tlf i dag.. bilen er beslaglagt. du kan få den igjen vist du betaler toll = 26000 + moms. FOR EN GJENG. må inse at eg har tapt dei pengane, min flaks :?

tapt mye penger og tid.

+ idag fekk eg vite at det stod en bil 1time unna der eg bur. + at han hadde mye deler. eg kjøpte den bilen. hadde eg vist om detta før.. men har i allefall fått meg delebil.. (motor var i bra stand, og interør heilt og fint, var ikkje takluke )

har endeleg fått gjort noe vetig i natt.. (må ha imeg noe mat, før eg skal fortsette med å ha på et par strøk til med bodycoat (wurth) :mrgreen:
                    behandle stålplatene inni bilen og rydda å klart til meir lyddemping i morra.. og endeleg kan begynne for fult på kasse bygging

er faktisk mye arbeid lagt ned i dessa husa mine. lage plater til bensinrør osv ser ik sånn ut men.

Comment

• fan så kjipe tollerne i norge skulle være da Men godt å høre at det ordnet seg med delebil. Ingenting er bedre enn det.

Ser bra ut for progressen i dette prosjektet. Virker som du holder tidsskjema rimelig greit, med tanke på de tilbakeslagene du har hatt

Lykke til videre.
                      Sture Vedal

Comment

• Er det mye jobb og bygge opp igjen den delebilen som ble stoppa i tollen da?
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• takk for all støtte

crazytaxi: den bilen er ganske bra utgangspunkt. planen min var å ta deler frå den. til denna. bygge opp igjen delebilen til vinter`n igjen å bygge meg grei bruksbil.

Comment

• Var det jeg tenkte ja, at hvis bilen så grei ut, så om du tok faktiskt og betalte det staten ville ha for å "selge" bilen din til deg igjen, og sette den istand, for DU TRENGER en BRUKSbil... hehe...
                            for da har du ihvertfall ikke tapt de pengene du betalte for den idet minste.
                            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Denne bilen blir så fantastisk RÅ!! Liker jobben som blir utført på den. Gleder meg til sluttresultatet
                              Mvh Stian Kolås
                              -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                              - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

Comment

• pipen takk det du gjer med 242`n er en av dei trådane eg har lært i frå å prøvd meg fram. den gleda eg meg til å ferdig. for fyttikatta. du har mye jobb forran deg. breddinga di er på samme måte som eg har tenkt meg å gjere med den andre bilen min. og du viser meg korleis no so all ære til deg

Comment

Working...
                                X