Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slavebass på den kassa der vel? Mener jeg ser en passivmembran der en plass
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

• Den er bare til å måle med, blir nokk en port i mellom seta slik att du ser inn i kassa og ned på batteria som igjenn er sjult bak ett glass.
      Dere sjønner det når det er ferdig, hehe

Comment

• då blir det stilt på prosjeket ei lita stund då eg har fått store rygg problem. er sant det so torgeir seier der.

Comment

• Skikkelig kjipern det da! Men er viktig å passe på kroppen også.Du får ha god bedring da

Comment

• Originally posted by bassdal View Post
            då blir det stilt på prosjeket ei lita stund då eg har fått store rygg problem. er sant det so torgeir seier der.
            Du får dra til en fysioterapeut/ naprapat, så radbrekker dem deg og hogger noen strikkepinner i ryggtavla. 2- 3 omganger så går du bare rundt å flire. Anbefales

Du får ha god bedring da.

Mvh Raymond Pedersen
            Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
            Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

• skal ta med masasjeolje på fredag stig so kjem eg opp en tur
              "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• takk for støtte fekk beskjed av legen ut å gå turer, (noe som eg ikkje er litt vandt til) og ikkje stresse? so prøver på noe so ikkje er heilt meg..forhåpentleg vis ville detta gå fort over sa legen. so snart tilbake med bygging

Comment

• plutseleg er ryggen frisk igjen etter å skulle sette en pizza i ovnen her hin dagen knekk sa det.. og var nesten fin i en dag, og i dag har den låst seg igjen har prøvd å fått gjort noe. men når eg ikkje klarer å bøye meg noe. so må vi ta det vi kan i frå stå høgde. då var det å få med seg Hanne som kunne hjelpe meg litt

detta er alså det eg har gjort på ei veke.so her går det treigt..

støypt. (mye pussearbeid her)

noen som kan tippe på ka detta her skal bli?

først måtte eg lage rammer på ståhøgde bordet mitt og når eg sveiste detta inni bilen, låste alt seg, so det
                  var det so vart gjort i dag

måtte nesten ta et bilde av korleis overgangen til døra frå dashen ser ut

Comment

• jeg tipper du har en custom målerpod på gang :P

Comment

• med så mangen basser må det være diskanthus
                      "Too much bass" goes in the same category as "too much horsepower", "too much money", and so on...

Comment

• Nei... granatkaster tippe jeg at det er..
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• holdere for rygge kamera ser dere vell=)

Comment

• Koppholdere:P
                            sigpic
                            /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

Kna Bodø Gatebil

Comment

• jan arild: riktig svar i staden for midt speilet blir målere plassert der. men endeleg komt meg i ryggen igjen og ting blir gjort i dag dørsider kassa bakibilen begynner eg for fult om noen dager må jobbe med ting so ikkje blir stress ut av

Comment

• etter mye om og men var dørsidene laga på en enkel måte, hadde tenkt å få alle elementa lengst mulig
                                fram i døra og vinkla oppover, men på grunn av plass problem (skal faktisk vere mulig å sitte inni bilen og)

vart dei støpt på denna måten her. ikkje heilt sånn so eg hadde tenkt men måtte berre bli sånn:

er kjekt å ha et utgangspunkt til eg skal fortsette med dei
                                Last edited by bassdal; 24-03-2009, 21:36.

Comment

Working...
                                X