Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stakkars mx`n er jo pitte liten inni, husker vi hadde samme problemett i Integraen

Comment

• Ser fette rått ut =D

Comment

• har prøvd å gjort noe i dag. men men, prøvde å lage til mdf ringane, endte opp med.. (skulle ha innfellingskanten kun 2mm tjukk) = vart litt forbanna på slutten, tok so enkelt. ringane so følgte med høgtalarane fekk møte stikksag

skulle berre støype på plass ringane men hadde seff blanda litt mye, men men.

Comment

• Blir så hardcore dette =P

Comment

• lett og blande for mye når man driv på med det støpe-plast greiene ja... hehe..
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Må ikke blande så mye når du prøve å spare inn på pengene, hehe
              Får skrapt isammen litt penger så blir det mest sannsynelig sånne kompressorer som blir brukt.
              Mye mer effektift en det som ble brukt i fjor.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Viair...Q5fAccessories

Comment

• prøver å få solgt alt muligt eg har liggande, for å få få råd til detta greiene no, alt for dyrt å bygge bil.. prøver å ordne meg so mye penger at eg slepper å ta et j.... lån for lakkeringa :P

Comment

• det fiksa seg nok til slutt stig
                  "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• Gjer nokk det, ska nå hjelpe til med å finne stahs du vil ha på eBay så, hehe

Comment

• lakk prøver, er ikkje lett å få det på bilde men, er alså candy rosa, en med grovsølv base og en med fin.
                      vart avklart i dag at alt inni bilen skal lakkest.

skal sende inn toppdeksel, innsug(sølv), og div små ting til motoren i morra
                      for å få det lakkert, motorrommet i bilen blir svart (minstjobb) med lakkerte detaljer, motorrommet i år får eg se kor bra eg
                      får det då eg har litt tidspress,

Comment

• du burde ta deg en tur på vekta da bilen er ferdig, tror den blir tung
                        VW Golf 4
                        Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                        Simen Sormbråten

Comment

• er fult klar over det:P men om bilen går like dårleg som en ned trimma fiesta 1,1 tar eg det ikkje tungt eg håper på å lande på 2t.

Comment

• Som Stig sier: eg gir blanke faen i om bilen går 30km\t sålenge den går !

Comment

• greit å ikke tenke så mye på drivstoff forbruk
                              VW Golf 4
                              Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                              Simen Sormbråten

Comment

• du må jo huske å sende ut nabo vrsel når annleget skal testast

Comment

Working...
                                X