Arbeidet til Effektlakk er nokke av det dårligste arbeidet eg har sett noen gang fra ett "profft" lakk og karosseri firma
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
Blir bra dette Bra du retter opp i "gamle feil" når du holder på også
Må si det var dårlig arbeid med tilpassing av døra, og når det i tilleg er et "profft" firma, så har de ikke brukt mye energi for å få det til. Trenger ikke være rakettforsker for å få det til. Så gjør det heller selv neste gang, da får du vertfall et ønsket resultat.Mvh Stian Kolås
-75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
- 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar
Comment
-
har vel egentli innsett at når eg vil ha det sånn so eg vil ha det får eg heller bruke den tida det tar, orker rett å slett ikkje å stresse, prøver det eg kan for å få den klar til treff i år, men, litt usikker endå. heh rakettforsker den likte eg skjer det noe med volvo`n ?
Comment
-
Originally posted by bassdal View Posthar vel egentli innsett at når eg vil ha det sånn so eg vil ha det får eg heller bruke den tida det tar, orker rett å slett ikkje å stresse, prøver det eg kan for å få den klar til treff i år, men, litt usikker endå. heh rakettforsker den likte eg skjer det noe med volvo`n ?
Nei, desverre rolig på volvoen i det siste. Hjelper fruen med bilen hennes, en 70 mod Mini, har laget litt fint i hanskerommet, montert høyttalere foran, og skal til å bytte toppakning på den. Og litt annet plukk. Men stresser ikke jeg heller kan man vel si, da blir det så mye dårlig arbeid.Mvh Stian Kolås
- 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar
Comment
-
men du må få ut bilder alle små prosjekt er morro det og
har i allefall gjort litt etter å hatt ei fylla kule med jobben i går skaffa meg dame og :P (ikkje det at det blir mindre jobbing på bilen)
fått motor nedi. forstilling osv. må tilpasse alt før eg skal lakke, har so vidt begynt på turbomanifoild`n blir sinnsjukt trangt, der so orginal batteriet stod før kommer, alle ventiler, rele, sikringer, osv til dempere. har fått
tak i meg 12mm slange til dempere, (var 8mm før). so håper på i kveld at eg skal få punkta sammen manifoild.
men mangler flensane til turbo`n
Comment
-
ENDELEG! har fått et lakk resultat eg er sinnsjukt fornøgd med.. leverte inn toppdeksler, innsug osv osv osv og fekk det igjen. i en SHOW finnish. detta var morro.. so no gleder eg meg so en hest til å få lakk på resten av bilen. men mye arbeid igjenstår.. ferdig med turbomanifoild. holder på med downpipe`n kor langt i frå turbo skal lambda`n stå ?
innkjøpt i dag:
an koblinger, stålombundne slanger, bensintrykk regulator, bensinfilter, mye rør til eksos (2,5") rlf dump og mye meir er rett å slett sexy å se på delane
mye dyre deler, (eller billig egentil men kina deler) er som sagt en bling bling bil detta her.
bilder kommer når ALT er ferdig i motorrommet. so om noen veker. håper på en stor forandring siden sist oppdatering. ( vart litt meir bling i motorrommet enn det
eg hadde tenkt, og bruker myyye lengre tid en tenkt), men håper på et bra resultat so ønsk meg lykke til med motor håper alt går bra denna gangen.
Comment
-
Ikke at jeg har så mye jeg skulle sagt, men BILDEEER!!!!!Mvh Stian Kolås
Comment
Comment