Hm.. Eneste grunnen til ikke å kjøre dem av veien, og så grise... ja, var vel for å ikke ødelegge din egen bil.. Arg.. Blir sinna når jeg hører om slikt ass.. Bra du overrasket dem før dem rakk å gjøre for mye skade da...(!)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
Originally posted by HanneMarie View PostJækla dumme utlendinga!!
Men er jo ikkje så farleg no når vi har funne ut ken dei er og at dei er her ifra da : p
trur ikkje dei treng å prøve seg opp igjen til den bilen nei : )[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
har ikkje borahull til islagmutter endå. er brukt som tvinger til å lime sammen mfd ringen.
og vips var det et deksel.
funne meg plate å punkta fast. skru ned forsterkere i morra å sveise å sparkle litt.
håper i morra skal alt vere ferdig tilpassa å det er kun å sparkle, å pusse litt so er det klart til trekking
Comment
-
som planlagt.. ferdig med å sveise. sparkle.
plata er tilpassa til mazda`n. forsterkere i takluka å bassporter
er litt jobb enda før alt er ferdig. frontplate.. noe side panel og noe småtteri. men mandag skal den vere ferdig. dørsider
osv blir ikkje montert før lakk. då vi må få noe lakk inni der og
regner med vi trekker tak. b og c stolper i morra. og får kobla til forsterkerne i taket..
Comment
-
takk håper det blir greit nok. er ikkje noe showbil detta men greit nok. dumt å ha mellomtoner rett i bakhaue men det er fordi eg ikkje orker å bygge om dørsidene her og. hurtig.com. men no er det av å komme seg ned å maskere inn litt av kvert å spøryte litt lim
Comment
-
fekk med meg john til å trekke taket i dag trur ikkje eg ville ha prøvd åleine.
deksel bak. skal sparkle å gjere det klart til trekking i morra (venter på meir vinyl)
cstolpe = et h.... å trekke.
sveisa branketter til spiller. kobla til. å trekt mye høgtaler kabler osv.
har gjort ett eller anna dumt her for noen årsiden ja.. må bygge denna litt om for at den skal vere mulig å trekke
det blir gjort mens bilen er på retting å sparkling. (reiser tirsdag eller onsdag med den) (då skal nesten alt vere ferdig)
so litt dårleg tid på meg men det skal gå fint.
Comment
-
noe sier meg at du er av den typen som har 2 typer klær:
Sengeklær og arbeidsklær.. hehe...Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Må henge meg på Crazytaxi der...
Du må da ha en syk ståpå-vilje og en utrolig egenskap til å jobbe så og si døgnet rundt?
Har noen noen gang fortalt deg at du er "gal"?
Jeg er i alle fall mektig imponert over hvor mye du klarer på den tiden du gjør ting!2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
tja blir noen timer i garasjen fortida tok meg fri frå jobben denna veka her og går på friveke neste veke = lite penga i kassa (som vanleg) men takk iallefall blir motivert av sånne kommentarer.
gjekk litt lei akuratt no. då eg må ned med en forsterker (som eg viste var produksjonfeil på. har hatt den i den andre bruksbilen min før og var plaga med sinnsjukt dynamostøy. men so dum so eg var monterte den i taket på denna bilen og vips. dynamostøy so ned igjen med den forsterkeren. ) men men tar det med et smil å henter en nyforsterker i morra.
først var det å dempe litt = vil ikkje ødlegge chassi til forsterker tec7. mdf som avstandsstykke til taket. og tec7 igjen. + 4 * m6 = en meget sikker install. vil ikkje ha dessa i haue..
med rett burde eg ha limt mdf plata på forsterkeren. for endå betre feste
bilde under kobling å installering (helv.. forsterkeren)
noe sånt so detta blir det. får se om eg kjøper meg noe plexi å får gravert inn noe. men det blir seinere i sommer
er brukt grå biltema filt det dekselet. når eg får betre råd so blir det trekt i grå alcantara.
der var eg motivert igjen til å reise ned å demontere.
Comment
Comment