Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tidsskjema oppdatering:

etter mye fram å tilbake her og der. (ang sparklinga på bilen) har det endt opp med at den blir sendt neste mandag
    då han har sinnsjukt mye å gjere denna veka.

leverer den mandag 8juni. får den igjen torsdag den
    14juni. vi kjører den til ein anna plass der vi ska lakkere den. matter den ned å er ferdig 17juni. deretter må eg sveise eksosanlegg.(få ny frontrute) og få den eu ok. til den 30juni. (alt i alt vil detta bli den billigaste måten å få den lakkert på)

då blir den levert for toning av ruter den 29juni får den igjen dagen etterpå. og montere dørsider osv osv.
    skal på et gatebil treff her i sunnfjord den 4juli. er mitt mål

blir et helv tidskjema men vist alle holder det dei lover skal detta gå bra

venter fremdeles på en bakfanger frå bs. (treige som vanleg) (blir vel litt tilpassning siden det er i glassfiber)

er ikkje so mye so blir gjort denna helga her må på jobb inatt og i morra. og konfirmasjon på søndag

Comment

• uff. skulle trekke den andre b stolpen. og denna gangen her. gjekk det skikkeleg dårleg. det endte opp med
      gjekk lei med en gang. får heller ta meg en lang natts søvn å gjere ferdig kassa og kanskje bstolpen i morra.

noen som kan sei ka eg gjorde gale denna gangen når eg skulle trekke denna?

Comment

• hvordan ser den ut under den haugen med vinyl da? hehe..
        Varmluftspistol er din venn i nøden når det kommer til vinyl
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• hehe under haugen der er det lim som må skrapest vekk varmluft ja.. = krumper vinylen litt eller noe sånt? det må prøvest på en bit i dag ja endeleg ferdig med alt eg skal gjere i helga. so no er det å komme seg i garasjen å få sparkla kassa + div skruing og trekkiing. regner med heile natta går med på detta. får se i natt om eg prøver meg på bstolpen igjen.

Comment

• Vinyl er syntetisk basert, så kan egentlig si at det på en måte er plastikk hvis du skjønne.. så når man varmer den opp, så kan man forme og dra den i vinkler man ikke skulle tro var mulig... kan selvsagt ikke bare fyre den opp på 400g og la den stå og blåse, for da smelter den. jeg måtte gjøre dette på c-stolpen i golfen, da det imot sideruta er en veldig stor negativ vinkel, som vinylen ikke hadde lagt seg inntil hvis den ikke hadde blitt varmet og holdt fast.. bør holde den fast til den har satt seg litt fast i limet, ellers så vil den krympe tilbake litt..
            Disse vinklene bør man ta til slutt da man har gjort ferdig "de lette" delene av trekkinga...
            Så gjør ferdig langsidene først, deretter hjørnene er mitt forslag.. (funket for meg ihvertfall.. hehe)
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• takk for svar har begynt i feil ende eg då. får prøve detta i morgen.

blei nesten gjort det som var tenkt i dag. etter å spøryta på "antigravel" (biltema produkt) uten maske vart litt svimmel påslutten og må kappe til alle røra osv..

kjekt når vi hadde kun kappbiter å leike oss med når vi lagde topp plata.
              limt for senka skruer

ei runde med glassfiber sparkel. deretter et par runder med finsparkling

ujamn sprøyting på topp plata. (dysa klikka heilt av detta stoffet. gadd ikkje å finne fram rulla)

inni kassa.

Comment

• Godt du står på i varmen eg får komme opp om en tur å kjike litt snart.

Comment

• en lang dag i garasjen i dag ja:P

undertrekking å montering.

innfelling.

saga hull i ruta for å få plass til luft intaket.

tja vi mangla noen skruer osv. og vart litt leie på slutten å gira seff. so prøving måtte til.

gjenstår litt her endå vi sleit med å få på plass alle skruane i dag osv.

litt prøving et par sekund. det har potensiale til å spille høgt

Comment

• Mye sjonglering for å få plass til alt, tenker jeg. Et kjapt spørsmål som du sikkert har i bakhodet, men vil ikke en så skarp vinkel på porten skape store blåselyder og turbulens når du drar på litt med så mandige elementer? Anyway så må jeg si jeg er jævli missunnelig på varmen dere har om våren/sommeren.I Tromsø er det nå 5 grader og regn. Måtte stå i allværsjakke å grille i hælga. OT, men jeg bare måtte få det ut, hehe.

Stå på guta, dere har skills og pågangsmot så det holder.
                    Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                    Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

• har tenkt mye på detta med portane ja, men etter prøving i dag. og eg kan sei fyyY,. F endeleg. detta trøkker. uten form for port støy.. skal se om vi tar en liten film no snart.

må lime på plass porter osv for dei flagrer. bakluka /frontruta holder på poppe ut. so med litt justering og kan eg sei meg fornøgd. vert et stort glis av meg i heiledag

gjer ferdig bilen sender den på lakk søndag får den igjen om ei veke.

fyttikatta er glad eg ikkje bur i tromsø

Comment

• vi har vel ikkje låge heilt pålat sida i det siste. vert på vrakhandler osv. for å finne noen sidepanel som er tilsvarande denna bilen vi fant noen frå en honda accord og dei passa sinnsjukt bra mangler å trekke den eine so skrur vi alt på plass i morgen so er bilen nesten ferdig et deksel osv men må ha noe å gjere i veka når bilen er på lakk .

frontplata. inneholder voltmeter i midten, 2stk horndiskanter per side. hihi SQ på høgt plan..

vi prøver å få alt til å matche i grå å svart.. skal få tatt betre bilder når alt er ferdig. til å vere et hurtigbygg ser
                        det faktisk ikkje so gale ut tar litt tid når en må koble alt å gjere ting på en fornuftig måte.

Comment

• VI VIL HA FILM, VI VIL HA FILM!!! Helt rått btw, definitivt ett av mine favoritt prosjekter! TALENT!
                          Mvh Werner Harstad

Comment

• Nice!!!!!!!!!!
                            Volvo 240 Turbo!
                            Volvo Amazon Prosjekt...

Comment

• et lite problem. kameraet mitt på tlf får ikkje med seg bevegelser. men kan sei at eg fornøgd. bruker en 8000d forsterker på alle subbane.. rundt ca kanskje 1-2 kw per sub..

er ei løst deksel bak på bilen so klirrer noe j.. men er ikkje noe særleg klirrer men detta har totensiale til å showe på sin måte trur eg

2knall harde dager med jobbing på bilen uten søvn var på eu ok i dag hjullager å fjærer so er den ok :=) tusen takk til john som har vert med heile tida.. har gått med noen redbull ja stor takk til dama mi og somholder ut med at eg stortsett er kun i garasjen..

synd at eg har dårleg kamera

e

Comment

• ikke værre nei. heh

ca hvor mange db spiller dette?
                                SQ Saab 9-3
                                Team dynaBel

Comment

Working...
                                X