Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• du har kjørt ned te veien for å være snill me naboen

Comment

• trur han må kjøre lenger enn berre ned til veien, for ditta bassa noke so sjukt
      men no va de endeli soving etter dei dagane her... trenger søvn
      "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• btw: du må ta bilde av tak plata å frontplata å legge ut stig må få med lysa oppi

de vart gaaanske bra
        "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• Sinnsykt bra! synd d med kameraet, men fikk jo se hvordan det spilte og en god del flex da!
          Mvh Werner Harstad

Comment

• jootakk leverer bilen i morra til lakk og den er ferdig lakka på lørdag gleda meg til å endeleg få crusa litt i sommer so begynner på mazda`n om noen mnd.. eg er gått litt lei av å skru heile tida å ikkje få vere med venner dama osv. untatt når dei er på besøk.. so når folk ser denna bilen på våler so er det ikkje lagt ned so mye tid i finnish osv.. det blir heller mazda`n lagt ned alle timane i .

Comment

• tror du at du blir ferdig til gatebil i våler?
              Einar fleischer

Pioneer
              JL audio
              hertz
              earthquake

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2636

Comment

• integraen blir ferdig til våler mazdaen blir å sjå neste år :P
                "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• stemmer det som john seier. . men hadde eg skulle ha jobba å pussa å sparkla sjøl osv. hadde det blitt knapt med tid.
                  leverte bilen for et par timer siden til retting og sparkling. blir mye dyrere en planlagt var sinnsjukt med småbulker osv. so blir kun jobbing på meg framover i jobben alså

det som blir skifta på bilen er:
                  D2 coilovers. (camber armer osv)
                  bygd ny eksos.
                  bygge om dørtrekka( skal ha meir mellomtone derfor. )
                  hjullager
                  abs sensor
                  bakfanger. kjøpt en styling fanger og en orginal.

detta har eg over en mnd på å gjere so detta går fint

legger ut noen bilder av bilen ka tilstand den var/er i.. (mye å gjere her ja plastsvesing osv)

plastsvesing må til her.. for mange årsiden vart det kasta ølflaske frå en bil i fart.

demontere fangere, sideruter osv. sånn at lakkerer/oppretter slepper det

hjelper på dekkslitasjen når eg får coilovers å camber justering.. detta sliter 4sett med dekk på ca 100mil

kunne godt ha tenkt meg jdm fronten men skal ha råd til det og.. for dei som trur eg er rik eller noe sånt må tru
                  heilt omigjen

Comment

• Futti for et pågangsmot og arbeidsmotivasjon.

Stå på, håper å se bilene dine fremover.
                    Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                    Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                    Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

• hmmm... lure på hva som hadde skjedd hvis denna gutten stakk med potten på lottoen jeg.. hehe...
                      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Tør ikke tenke tanken engang
                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• det hadde blitt det villaste ever på dinna sia av atlanteren!!
                          I PROMISE

Comment

• Håper du får deg en velfortjent ferie å slappe av på. Man må jo nyte litt også for å få ny giv senere. Men å bedømme utifra prosjekttråden din blir vel "ferien"ett par bokser redbull, og så kaste inn et anlegg til en kompis, he he.
                            Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                            Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

• den siste kommentaren der likte eg
                              "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• rettelse ei kasse med Urge og en pakke tobakk

Comment

Working...
                                X