Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rettelse nok en gang ettersom redbull er komt på markedet. (svindyrt i lengda) men nok ot.. .

stor takk til alle fine kommentarer. en ting som blir litt kjipt framover men sånn blir det. Mazda`n blir ferdig om noen ÅR

grunn: skal spare opp til leilighet/ bygge meg garasje med leilighet på toppen. dermed kan eg ikkje bygge på bilen.(den blir flytta til en sikkerplass) og min fatter skal ha igjen garasjen sin .

hadde eg hatt ca 150000 på konto hadde det ikkje vert noe problem å tatt et huslån på 1,5mill men eg har ikkje en 50øring av dei pengane so no er det jobbing og sparing framover.

plan for mazda`n når eg skal begynne på den igjen:

20"
    fjerne bredding. montere på ny høgre opp. (muligens stål bredding)
    bygge om alle bærearmer. for å fåhjula lengre ut (uten spacere)
    motoriserte dører/panser/bagasjeromsluke

det er begynnelsen på det so vil skje med den.
    eg har et håp om noen år at eg kanskje har den mest ombygde mx-3n i verden?

so takk til alle folk som har fulgt med på prosjektet so langt.. (trenger ca 100000 i prosjeket for å fullføre det)

kommer oppdatering av integra`n når den er ferdig. (som sagt bruksbil og ikkje noe show)

Comment

• hmm det var synd det da men lykke til med hus bygging
      Einar fleischer

Pioneer
      JL audio
      hertz
      earthquake

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2636

Comment

• Skikkelig kjipt det der! Regner med det er flere enn meg som gleder seg til å se denne bilen ferdig Blir det samme planer for stereoprodukter som nå, fordi om det blir utsatt en periode?

Comment

• lykke til med sparinga
          øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

• takk skal dere ha litt småbygging blir det på den, f.eks sparkling å støyping av dash dørsider osv.. alt som ikkje koster. komponentene blir dei samme eventuelt nye vist gz kommer med nye spennandes produkt.. vil ta denna bilen heilt ut når eg først legger ned so mange timer i den.

tenkte å legge ut en liten sponsor søknad på våler til bilen. ?

Comment

• får vel legge ut en liten update: ca kostnad 50000 i deler, lakk, forsikring. coilovers frontrute. mangler då nye dekk
              en av grunnane til mazda`n blir utsett. er godt eg har en sånn sinnsjukt snill sjef

kremt heilt anonym gråfarge vart ikkje det. måtte ha en med litt effekt i

regner med å hente bilen neste helg etter mye om å men om detta med bakfanger.. kjøpt en stk orgnial bakfanger. (kommer ikkje på tale å montere denna på) bsbildeler har seff. rota ting til med styling fangeren. so det som blir gjort er:
              ombygging av den som var på bilen ikkje den finaste i verden men alt er betre en orginal.

vist en ser på høgda i forhold til sideskjørta ser en at noe ikkje stemmer.
              bilen skal hevast ca 2cm på rompa.

so når styling fanger frå bs dukker opp so blir det bytting vist det passer med resten av bilen det får vi se når den tid kommer

Comment

• Den bilen hadde gjort seg matt svart!
                Mvh Stian Kolås
                -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

Comment

• den bilen der kommer til å bli helt hærlig! uansett farge! Synd det der med pengeproblemet, er det noen som bør vinne i lotto er det deg Lykke til med sponsor søknad og videre arbeid, du har utrolig med talent og kan det du holder på med.
                  Mvh Werner Harstad

Comment

• jaja du står på.... jobber og sliter.
                    Men du kan jo ikke være frisk, når du først skal spare penger til å byge noe så pleier forlk og bygge hus, mens du skal ha deg garasje med lelighet på toppen? jeg må le lit av prioriteringene dine.

Hører foresten at saken med den mx3n du slakta ikke er over enda? ka sjer der da? blir det stor sak ut av det?
                    Det er veld ikek det som har satt en stopper for ditt mx prosjekt?

Comment

• har noen grisekjørt hehehe
                      øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

• kunne du ikke beholdt integren orginal utvendig i det minste..

men det er nå din bil så
                        Last edited by LLH; 15-06-2009, 16:45.
                        sound.vision.soul

Type R

Comment

• garasje med leilighet på toppen er en godinvistering. når du har bygd garasjen å leiligheta sparer du til huset.. deretter. flytter du inn i huset å leiger ut leiligheta

mx saka nr1. sånn so eg har hørt det blir ikkje det noe stor sak hørt av eg skal i møte med faren å finne ut ei løsning. (men stiller vist sterkare i saken då han har stjelt en elefantjekk frå meg. i følge onkel)

fargen: bilde lyger noe hinsides. fargen er mørk mørk grå. eg er fornøgd med den

llh: orginal integra i mine auge er alt for kjedeleg. vi alle kan ikkje ha lik smak då hadde verden vert kjedeleg lager til bilen
                          sånn at eg liker den og vist ikkje folk synst smaken min er dårleg får det heller vere

Comment

• Han har verld ikke stjelt den, etter det jeg har hørt så når de var å hentet bilen så var den så jævlig ribba og demontert og det eneste som var ev verdi der var den biltema krana, som dem la inni eller tok med seg og at denne ville bli retunert når mx,n var i den stand du lånte den.

men jeg har ikke noe med det... hørte bare noe snakk om det, og trudde denne skan var ute av verden, noe jeg fikk vite at den ikke var

får ikek håpe den ødelegger for deg.

Comment

• får oppdatere:

sinnsjukt lange dager har gått med. støyping sparkling fram og til bake. (ca times kjøring kver vei der so bilen er lakkert)
                              tilpassning dørsider osv. so i morgen håper eg på at vi klarer å montere den sammen igjen og kjører den heim då. å får trekt dørsider osv.

var sinnsjukt trangt. men det gjekk.

måtte no seff prøve med elementa for å se

modifisering av midtkonsoll .. hdtv media boks (bruker til musikkvideo ane. bruker en disk på 1tb. som er full i musikkvideo)

bryterene skal skiftest ut med svarte. innfelt ramme. ikkje noe show finnish eller noe her. men greit

Comment

• fy faen eg glede meg til bilen kjem heim stig
                                "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

Working...
                                X