lite med bilde update men kan vel sei at eg jobber å prøver bygge bil døgnet rundt no. skal ha alt ferdig 1juni. på treff 2juli. ca 2timers søvn om dagane
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
etter lange dager på jobb.. og bygging har eg fremdeles mye å gjere fram til fredag då eg skal på treff. har henta heim bilen for å gjere siste detaljane inni ferdig.har fått meg fri for å gjere den ferdig so no er det et par timers søvn å pååan igjen. vil tippe ca søvn per dag dei siste 3vekene er 4 timer? er begynt å bli utkjørt. mye redbull og ser framgang har holdt meg i form
tja trøtt so ikkje heilt stabil
Comment
-
takk er fornøgd sjøl med fargen.. mm hugser ikkje koden no men skal se om eg kan leite den fram..
etter intens jobbing med å trekke dørside.. gir eg snart opp å får heller noen som KAN å trekke. lim løsner, rynker. får det rett å slett ikkje til. noen som kan ta på seg jobben i nærområdet? har tenkt å få det ferdig før våler.
Comment
-
Originally posted by bassdal View Posttakk er fornøgd sjøl med fargen.. mm hugser ikkje koden no men skal se om eg kan leite den fram..
etter intens jobbing med å trekke dørside.. gir eg snart opp å får heller noen som KAN å trekke. lim løsner, rynker. får det rett å slett ikkje til. noen som kan ta på seg jobben i nærområdet? har tenkt å få det ferdig før våler.
Comment
-
etter ei morro helg på et gatebil treff i her i sunnfjord i helga med jon ola(aka dynabel golf) gleder meg til eg skal
til rindal på fest
det vart en liten pokal på meg og uoffisel måling og ca 147 db på 33hz
finnish på trekkinga mi skal gjerast av proffe folk i seinare tid.. har ikkje penger til å få gjort noe med det no med en gang men det kommer.
skal se om vi får lagt ut noen bilder men var godt dritings i helga
Comment
-
Bassdal, du er en syk mann!!!
Utrolig tøffe prosjekt, og det har vært god framgang. Imponert!Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
takk finnsih er litt dumt at den er dårleg men det skal takest igjen etter våler har funne fram sommerfølelsen å øl og slapper av å nyter livet fortida. so orker ikkje meir før våler. men takk for alle fine og negative kommentarer som er blitt sagt her
http://www.youtube.com/watch?v=qizTIafPMwo
fant en film på youtube var noe mystisk skramling på filmen.
Comment
-
Originally posted by bassdal View Postetter ei morro helg på et gatebil treff i her i sunnfjord i helga med jon ola(aka dynabel golf) gleder meg til eg skal
til rindal på fest
det vart en liten pokal på meg og uoffisel måling og ca 147 db på 33hz
finnish på trekkinga mi skal gjerast av proffe folk i seinare tid.. har ikkje penger til å få gjort noe med det no med en gang men det kommer.
skal se om vi får lagt ut noen bilder men var godt dritings i helgaJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
Comment