Mye klare du på gatebil denne helga da? fikk så vit sitt når du spilte uten om konken
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
den spiller ik noe særleg høgt. 147,3 (33hz) skal ha en seriøs ombygging av kassa i bilen.. 4 stk subber slotport mye meir strøm å effekt. no håper eg på å få noe lignandes resultat som jonas (hifonic,fiat punto)
fyttiikatta for ei morro helg på våler. var sinnsjukt mange syke byggverk der ja og jon ola stile seff med limmo`n med nye feite 22" felga på party vogna! men av å nyte grilling å pils på siste fridag
Comment
-
Originally posted by bassdal View Postden spiller ik noe særleg høgt. 147,3 (33hz) skal ha en seriøs ombygging av kassa i bilen.. 4 stk subber slotport mye meir strøm å effekt. no håper eg på å få noe lignandes resultat som jonas (hifonic,fiat punto)
fyttiikatta for ei morro helg på våler. var sinnsjukt mange syke byggverk der ja og jon ola stile seff med limmo`n med nye feite 22" felga på party vogna! men av å nyte grilling å pils på siste fridag
Comment
-
Originally posted by bassdal View Posttakk har fått på coilovers (framme) bak hadde eg fått feil. sandblåst å lakkert kaliptere, vert på eu ok og fått skilt på vogna. lite bygging og mye festing
Comment
Comment