Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mye klare du på gatebil denne helga da? fikk så vit sitt når du spilte uten om konken

Comment

• den spiller ik noe særleg høgt. 147,3 (33hz) skal ha en seriøs ombygging av kassa i bilen.. 4 stk subber slotport mye meir strøm å effekt. no håper eg på å få noe lignandes resultat som jonas (hifonic,fiat punto)

fyttiikatta for ei morro helg på våler. var sinnsjukt mange syke byggverk der ja og jon ola stile seff med limmo`n med nye feite 22" felga på party vogna! men av å nyte grilling å pils på siste fridag

Comment

• 147,3 på 33HZ er ikke dårlig da!!:P

med en GZPW15SPL hadde jeg nå 147,9dB i en 70 liters kasse,,, men det var på 54HZ da:P

morro med dyp bass
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• fyfaan da mann rå bil og rått oppsett

Comment

• Originally posted by bassdal View Post
            den spiller ik noe særleg høgt. 147,3 (33hz) skal ha en seriøs ombygging av kassa i bilen.. 4 stk subber slotport mye meir strøm å effekt. no håper eg på å få noe lignandes resultat som jonas (hifonic,fiat punto)

fyttiikatta for ei morro helg på våler. var sinnsjukt mange syke byggverk der ja og jon ola stile seff med limmo`n med nye feite 22" felga på party vogna! men av å nyte grilling å pils på siste fridag
            hehe ja va ei bra helg untat være limoen va knall rå når den kom trillanes ned på cempen bak luka di vibrerte nå ganske bra da:P

Comment

• men så er det jo 12stk 10" i limoen også da trur de spilte rundt 147db i den når de målte den. ukjent hvilken hertz men er helt sykt anlegg i den ihvertfall.
              Mvh Thor Helge N. Rønning
              Alfa Romeo 156 1.8 TS
              Citroen Xantia Racerbil
              Alpine Ground Zero Focal

Comment

• Detta så bra ut bassdal...
                Jørgen Dyver - 95 78 60 52

Comment

• takk har fått på coilovers (framme) bak hadde eg fått feil. sandblåst å lakkert kaliptere, vert på eu ok og fått skilt på vogna. lite bygging og mye festing

Comment

• Originally posted by bassdal View Post
                    takk har fått på coilovers (framme) bak hadde eg fått feil. sandblåst å lakkert kaliptere, vert på eu ok og fått skilt på vogna. lite bygging og mye festing
                    Sånn det skal være det
                    SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

Comment

• Møtte på deg i dag, mellom rundkjøringene ved Forde og biltema. i 19:30 tiden. men du hilser ikke....
                      Men jeg "SÅ" deg ikke "HØRTE" deg kan ha noe med at jeg avr aleine i bilen min og spilte greit i min bil

Comment

• var morro å høre å ikke minst SE hondan i surnadal i helga
                        MVH, Øivind Sandvik
                        sigpic

Comment

• ville høre golf`n din men NEIDA. men fy f.. for ei rå helg detta her har vert.. stor takk til alle eg hilste på i helga var morro. å hilse på galninger i frå rindal`n osv.

Comment

• hehe det blir da altids en ny sjangse en gang
                            MVH, Øivind Sandvik
                            sigpic

Comment

• tja blir et lite prosjekt til no. Fest bil kommer bilder å info om ei vekes tid. må ha en liten prat med biltilsyn og ice før vi starter opp på den. har en smule anelse på at det kan bli morro..

Comment

• aahh:P nice!:P
                                MVH, Øivind Sandvik
                                sigpic

Comment

Working...
                                X