Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• etter noen veker/mnd med knallhard jobbing på jobb og arb. bil. (retting og lakk) har eg bygd anlegg i arbeidsbilen og det består av 4*10" i 2 kasser på ca 70l kver. innvendig i en sprinter uten å bruke vareromsplass.(en forferdeleg jobb men verdt det)
    4*6,5 i bakveggen
    skal modifisere dash å dører for å få plass til 4 *6,5" der og.
    bilder kommer snart,

en liten update sånn at eg ikkje er heilt vekke frå bilstereoverden.

(integra blir bygd nytt anlegg i vinter.)
    Mazda`n begynner eg på med en gang eg har fått meg et skikkeleg lokale.
    Last edited by bassdal; 09-12-2009, 10:13.

Comment

• oj! Masdal lever!:P
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• fangere blei lakkert samtidig som resten av bilen.

var STOR skade her etter en hjort.

her hadde en i firmaet klart å tatt kanalen å døra og heile sida med autovern ikkje Spørr meg.

Orginalt tak

under bygging.

ferdig har selfølgeleg glømt å ta bilder under daglys, men er fornøgd.

gamle kassa under setet ( no er det 2 stk 10" i ca 70l kasse) har ikkje bilder av det,

all denna jobben er gjort fordi no er det kun eg i firmaet som skal bruke bilen (bortsett frå sjefen en eller anna sjelden gang (slutt på friveker for meg osv)

Då har eg vert å målt arbeids vogna 140db med vindua igjen og 142.5 med eine vinduet nede i måling tatt i 40hz
        Last edited by bassdal; 09-12-2009, 14:55.

Comment

• såpass skal det være i arbeidsbilen good
          MVH, Øivind Sandvik
          sigpic
          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
          www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• tja.. so lenge morroa varte. blåste alle subbane her om natta har en smule effekt på dei.
            får håpe ice har noen nye som tåler litt meir effekt

Comment

• fy faen så stiligt da
              fusion/audi system xIon/digitals design

Comment

• Har lyst til å se mere mazda Helt sykt det du gjør med bilene dine, mann. Ikke mange som gjør så mye, så fort, med en slik finish. Mer mer mer
                Mvh Julian Sommer
                Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

• tusentakk finnishen i bilane har eg ikkje vert heilt fornøgd med (håper det kommer seg) (untatt i arbeidsbilen der er det greit nok e jo en arbeidsbil trossalt)

Nye subber på plass so slenger opp en video

ryggelys er greit å når eg rygger meg igjennom alle mulige plasser.
                  (bøyla på taket har eg brukt eksosdeler å sveisa sammen og styrt på med

porten til subbane under sete

under sete.

no er det å få på gangsercap`n (som eg har lakkert og blitt ødelagt av en so reiv den ned ) har litt jobb å ta igjen der laga alle nye fester og sånt då alt var sundrusta (stod på en anna bil)
                  so seier eg meg ferdig med arbbilen

har vert mye jobb på den i det siste og andre biler skifting av bladfjærer framme og bak demepere bremser girkasser osv osv.

har en storjobb forran meg no i veka då eg skal få luft på mazda`n og få den på henger og begynne å jobbe på den igjen gleder meg so en unge!
                  Last edited by bassdal; 26-01-2010, 06:08.

Comment

• plan med mazda blir utsett til det slutter å snø får ikkje flytta den pågrunn av BRATTEbakker og dårleg føre so risikerer ingenting før det enten er blitt skikkeleg kaldt eller snøen forsvinn æsj.

Comment

• nok en gang nederlag for at eg skal få lov til å prøve å bygge bil.. lokalet eg egentli skulle ha får eg ikkje so har prøvd å ringt alle her i distriktet om lokale men er ikkje lett å finne noke til grei pris.

fant et klipp på youtube frå et streetmeet i førde en gang i tida :P
                      http://www.youtube.com/watch?v=iIziksFjJGI

Comment

• Endeleg(sikkert minst hatt 150tlf samtaler). har fått meg skikkeleg lokale. med lakkboks!.
                        flytter inn der i påskeferien so no er det slutt på mine TUNGE stunder der eg ikkje har fått prøvd å mekkabil.

å vere frelst i en hobby og ikkje fått drive på med den. har vert nedsykande for meg rett og slett.

Comment

• Gratulerer! Jeg gleder meg til å følge med på dette. Du er jo ganske så kreativ og flink til å finne løsninger som funker, så jeg regner med fortsettelsen ikke blir noe dårligere. Stå på videre.
                          Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                          Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

• Flink Masdal. 1881 e sikkert lei av oss no
                            No går vi lyse daga i møte

Ris og Ros til deg

Comment

• takk takk

noen som hugser denna bilen?

Den får no

sub:8*12" Uranium SQ
                              1stk monoblokk: Ground Zero GZPA 1.8000D
                              2stk FOCAL 165KRX3 i dørene
                              2stk FOCAL 165KRX2 ibakveggen
                              2stk Ground Zero GZNA 2800XII til høyt. (litt usikker på om det var dei forsterkarane)
                              4stk batteri (hugser ikkje ka)

alt detta inni en arbeidsbil. (vi budbilsjåfører styrer på:P)

begynner på denna bilen om ca en mnd når eg har fått flytta ilokalet og alt er komt på plass gleder meg vilt til begynne på den bilen

Comment

• Du er jo like glad i å flytte luft som meg

Helt rått det her!
                                Tidligere importør for Digital Designs,
                                overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Working...
                                X