Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• takk luft er alltid morro nei no er det prøve å sove, etter en ca 33timers økt med jobb og verkstedflytting.
    skal se om eg får opp noen bilder av lokalet iløpet av veka håper på å vere ferdig med alt,(mye som skal klargjerast) er ca 5mil kver vei til verkstedet
    men det ligger på den kjøreruta i jobb sammenhengens so har en viss følelse på at stortsett kver dag eg er ferdig på jobb so er det rett på verksted

Comment

• legger ut noen bilder av verksted. som sagt er mye ting som skal på plass å mye som skal ut mye rot.!

verktøy tavler på vei opp. men håper på å vere ferdig til torsdag då skal eg flytte mazda`n opp

Comment

• Må si jeg er dypt missunnelig her jeg sitter nå :P
        Hugo
        WWW.HUGOH.NO
        Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
        Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)

Comment

• Originally posted by bassdal View Post
          takk luft er alltid morro nei no er det prøve å sove, etter en ca 33timers økt med jobb og verkstedflytting.
          skal se om eg får opp noen bilder av lokalet iløpet av veka håper på å vere ferdig med alt,(mye som skal klargjerast) er ca 5mil kver vei til verkstedet
          men det ligger på den kjøreruta i jobb sammenhengens so har en viss følelse på at stortsett kver dag eg er ferdig på jobb so er det rett på verksted
          Håper du ikke har kone/samboer/dame. For min erfaring med dem er at det da ville blitt masse bråk og ståk hehe (og ingen happy ending )
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• har nok det :P komenterer ik meir dåke får tenke ut resten sjøl

Comment

• Originally posted by DD-Henrik View Post
              Håper du ikke har kone/samboer/dame. For min erfaring med dem er at det da ville blitt masse bråk og ståk hehe (og ingen happy ending )
              Kansje han har årna seg ei årntli dame å ikke ei suttrekjærring For alt man vet kan det hende ho liker å jobbe med bil å til og med kansje er med..

Comment

• hehe

ja takk til flere av det slaget, skulle vært flere slike "letty/michelle rodriques" typer der ute spørr du meg
                Hugo
                WWW.HUGOH.NO

Comment

• Originally posted by hugoh View Post
                  ja takk til flere av det slaget, skulle vært flere slike "letty/michelle rodriques" typer der ute spørr du meg
                  Det er mange , gjelder bare å finne dem Gjelder også å ikke spille tøffel de første mnd å så prøve seg etterhvert. Man må være streng på at bil er viktig fra starten av

Ble litt mye ot nå , men følte det var viktig xD

Comment

• For å fortsette litt på ot:
                    Det er slettes ikke alle som har noe imot at gubben driver mye med sin interesse, så lenge det interesserer de selv også
                    Selv så har jeg ei som er tullete etter Volvo, og hun blir ikke akkurat lei seg hver gang vi reiser opp til min far og skrur litt på bilen hennes

Det med å spille tøffel i starten er og viktig, man må vise at man bruker en del tid på sin hobby, og fortelle at dette er viktig for ens egen sjel og kropp o.s.v.

Og jeg tror egentlig at dama til Bassdal er like glad i bilstereo som han, lett og se hun stå ved siden av og mekke anlegg i sin egen bil mens Bassdal driver på sin
                    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Originally posted by J.T. View Post
                      For å fortsette litt på ot:

Det med å spille tøffel i starten er og viktig, man må vise at man bruker en del tid på sin hobby, og fortelle at dette er viktig for ens egen sjel og kropp o.s.v.
                      Du misfårsto meg litt , hehe. Jeg mente at man ikke bør spille tøffel. Man må vise hvordan man er fra dag 1 , hvis ikke blir dama di sånn :

Comment

• Hehe, og jeg skrev litt klossete ser jeg
                        Men vi deler samme mening jaa
                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Originally posted by J.T. View Post
                          Hehe, og jeg skrev litt klossete ser jeg
                          Men vi deler samme mening jaa
                          Heheh , det gjør vel de fleste. Dog litt verre i praksis dette her da.

Comment

• no skal eg prøve å forklare korleis detta blir, eg kommer til å bli noen timer der oppe om dagen. og ho veit kor mye detta betyr for meg. det er vel ikkje heilt lett for ho når eg konstant skal vere på jobb eller på verksted. so skal prøve å tilpasse meg deretter. er ikkje lett med jenter å bilbygging, det er i allefall sant, men skal prøve å innfinne meg sånn at vi begge blir fornøgd? men skruing blir!

Comment

• Originally posted by bassdal View Post
                              no skal eg prøve å forklare korleis detta blir, eg kommer til å bli noen timer der oppe om dagen. og ho veit kor mye detta betyr for meg. det er vel ikkje heilt lett for ho når eg konstant skal vere på jobb eller på verksted. so skal prøve å tilpasse meg deretter. er ikkje lett med jenter å bilbygging, det er i allefall sant, men skal prøve å innfinne meg sånn at vi begge blir fornøgd? men skruing blir!
                              Enig med du

pleier og si det slik er greit at dem har ei ega interesse som enten vi deler eller ofte helst ikke deler slik at dem har noe og holde seg i aktivitet med når vi driver med vår, tror det er viktig jeg

Da har man også litt forsjellig og snakke om å
                              Hugo
                              WWW.HUGOH.NO

Comment

• etter ha vert på pinebenken med full narkose og trekt tenner og ditt og datt ( går på smertestillandes no ) so blir sjuke meldt frå jobben en dag eller 2 eg ligger allrede etter skjema med å få alt på plass i lokalet, er det no en handle tur på biltema og opp å prøve å få gjort noe men er ikkje lett når eg har j.. vondt. so no er det vel slutt på URGE drikkinga.

blitt litt mye ot no men livet skal ikkje vere enkelt, men vi tar det med et smil

Comment

Working...
                                X