skaden kommer på ca 15000 - 20000 med 4000 i eigenandel og 30% i bonus tap. so detta må eg vel punge ut sjøl! (til onkel snut har tatt gjerningsmannen)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
Originally posted by bassdal View Post
Her holder Trond (han som eiger sprinteren) på å dempe
har en følelse på at detta blir heilt greit i en arbeidsbil han kommer vel tilbake med bilen om ca 1mndstid
so skal ha gjort ferdig dørsidene og astolpane til då. sånn at det er "berre" ta kabelstrekk. og kassebygging då. bilen skal byggast på ei veke. (vi begge skal ha fri den veka so blir lite søvn)
Har trua på dette ja.. Glede meg som ein liten unge..
Comment
-
har tatt meg fri denna veka ombygging av Integra`n
idag har eg bygd om dørene til Competition GZCF 8-4NEO-SPL 8" (er syke greier / 2stk i kver dør!)
kassa blir bygd om tuning litt høgare og slotport.
(kanskje bakluka vist eg rekker det der skal alle setta eg hadde i dørene før baki.)
den skal vere ferdig innvendig på tirsdag. lakk onsdag ferdig fredag (då skal eg på streetmeet å bilen skal inn på et diskotek å spille musikk. )
har ikkje vert meir en 4 timers søvn dei siste dagane men sånn kommer til å bli til eg er ferdig. bilen til sander skal eg sprøyte og. noen som trur vi klarer å bli ferdig med begge bilane til 22april.?
beklager at det er ikkje bilder
Comment
-
Med tempoet og ståpåviljen deres så er det vel godt mulig og bli ferdig til 22.april
Synes dere er meget effektive jeg!
Stå på videre!2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
J.T : tusen takk må slite litt for å klare det men eg trur det går fint
Mazda`n skal selfølgeleg byttast farge. på blir som motoren candy rosa svarte og chrome detaljer.
først non sanding
den blir ferdig lakkert i morra kveld natt beklager dårlege bilder
begynt på kassa .skal bruke mye støype plast inni kassa å port i morra
Dessa er rett og slett ville! noe for SQ folka er det ikkje . eg ofrer mye av utsende på dørene i forhold til før
men detta låter HØGT
vi måtte prøve derfor en stk ring rundt eine høyt, må kappe litt i bilen først
Last edited by bassdal; 15-04-2010, 01:47.
Comment
-
her går det unna men lite søvn på oss karane, men ferdig blir vi og gjerne mange dager før tida
jammen prøver eg å gjere noe og
fint ansikt ? er 4stk mdfringer på plass der
litt betre avstvning no en før skal sveise på plass restane i morra. runda av alle kanter i kassa med støypeplast
John har hatt en kjempe jobb her i dag mens eg har sprøyta sander sin bil har han pussa port (var rundt 5timer til sammens han brukte )
bunn av port.
vert støyping her og. john støyper so fint at han fekk ta den delen mens eg rydda verksted.
Stor takk til krisstoffer, (extremt dyktig lakkerer) kom opp og viste meg mange gode triks. og viste
korleis ting skal gjerast.
her er jammen meg fått sprøyta klarlakken komt på og.
her har sander fått i interiør og detta lover bra. so i morra er det noen timer døtid på integra`n
for må lakke alle små deler dører osv.
Comment
-
legger ut noen bilder av ting og tang. hadde en liten prøvespilling i natt og er skuffa so f. hadde ikkje multimeter so fekk ikkje målt noe strøm, eg håper på at det er noe av grunnen. eg hadde håpa på å gå 3db opp men virka som eg har gått minst 3db ned. før hadde eg tuninga på 30hz har gått opp til 37hz, og mye meir avstvning en før, men men får lage meg noen porter å prøve.
sander si vogn tar form, må lakke oppigjen panser å noen små deler men ellers bra
avrunda alle kanter i kassa med støypeplast (kjappast måte )
avstivning
trekking
resultatet ser jo greit ut men er ikkje morro når det ikkje funker som eg vil
Comment
-
sykt bygg!!
hvordan er subbene koblet?
koblet kablene omvendt på de subbene som står vendt utover?// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
Comment