Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lyden e gooood goood no fikk en liten test idag
    "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• kremt. det som var første feilen var en stk subsonic på 60hz andre problem er at utregninga av kassa har blitt feil i forhold til port (fort å bytte port men lengre tid med finnish) plaen var å ha det på ca 37hz. no er eg komt ned i ca 29hz. det spiller iallefall mye høgre en før. UFF for noen dager. vert uten søvn for å rekke alt sammen, var knallhardt etter gammelt.
      bilen min blir sendt til lakk i morra ferdig fredag
      gjenstår: noe trekking gjenstår på eine dørtrekket. frontsett spiller so fy
      nei får komme meg på jobb, detta blir noen harde dager men verdt slitet kan feire med øl til helga då

Comment

• må hive inn noken bilde no, å gjerne en liten film sanderen filma til deg
        "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• beklager at det er ikkje noe bilder, det som skjer akuratt no: (heime i 10min )

leverte bilen i natt, lakkereren fant ikkje nøklane til bilen han fekk ikkje begynt på den i dag.
          endte opp med at eg har henta bilen igjen. demontert ting og tang. (kristoffer slåtten, min lakkerer? )

eg skal sparkle å pusse frontfanger i natt maskere osv. han skal slipe å lakke bilen mens eg holder på å gjere ferdig dørtrekket å små ting. her går det unna bilen skal vere ferdig til i morra natt å då skal eg pina meg sove ut til fredag

har fått sjåfør for meg på jobb i natt,håper på å få i morra natt og, inatt som var fekk eg en til å kjøre for meg mens eg sov i bilen (er stress detta når ting alltid skal skjære seg med en eller anna å må ta mye sjøl)

bilder kommer når eg har fått tid i heile tatt til å kjøpt meg en mobil. fredag?

Comment

• Bilen ferdig lakka anlegg, å div.. no er det søvn i 4t før vårsleppet her i førde .

Comment

• æsj. litt uheldig sjåfør og eg litt sta og meinte at vi skulle komme oss ned i et parkerings hus = reiv av eksos potte, litt sparkel på front og småtteri. men men sånt skjer typisk min flaks. men men

har en skikkeleg lading på batteria og skal se om noen dager om anlegget virker som det skal vist ikkje so er det ombyggying, vurderer sterkt å bygge vegg.
              bilder av bilen når den stod på hotellet i dag/natt å kommer

Comment

• endå ikkje fått noen bilder men men . tja. eg må ha en ombygging igjen. (skal hugse å ikkje trekke noe i vinyl før eg er fornøgd) begynner på den, når eg er ferdig å bygd sprinter.

ombyginga blir:
                taket.
                dørene frontsett spiller høgt(grisehøgt?), men plass til meir
                kassa. (kommer vi tilbake til)
                forsterkere (kommer vi tilbake til)
                subber: (kommer vi tilbake til)
                midtkonsoll.
                bakluke deksel.
                batteri.
                dynamo(er)?.
                +div ting og tang
                fixe skader front å hekk fanger. lakking.

må vel ha en frist til 2juni? begynner. på den ca 11mai.

Comment

• Gleder meg til nye bygget Berre å ringe stig eg stiller opp

Comment

• Sprinter.

liten prøve montering

mye plater. meiner det gjekk med 6stk 19mm/22mm mdf/spon plater 2stk 12mm. mdf. + kryssfiner.
                    plan i morra.(dag) sparkle ferdig dørsidene. og bygge kassa . eg trenger å få gjort mest mulig før han kommer søndagsmorning. 1veke på ei sånt opplegg med finnish tar tid

Comment

• Blir bra dette.Er det Focal 165krx3 som skal inn i de dørpanelene?

Comment

• Originally posted by Vinje View Post
                        Blir bra dette.Er det Focal 165krx3 som skal inn i de dørpanelene?
                        Det stemmer det.. Glede meg noko sinnsjukt te detta blir ferdig, høge forventninga..

Comment

• då kan man sei at eg har hatt en sånn passeleg lang dag på verksted. begynte i 14 tida på lørdag. og kom heim no for en halvtime siden (søndag kl.00.00) har fått gjort en god del vil eg påstå noen timers søvn so er det påån igjen i ei vekes tid friveker = er hardt i forhold til jobb

rydding på høgt plan om natta

demping

taktrekk klar for modifisering

trekking med vinyl.

forsterker skal opp her

Comment

• Hvor får dere tak i all den energien dere har???
                            Får man kjøpt sånn på boks?

Fra spøk til side:
                            Du/dere gjør en FABELAKTIG jobb!
                            Står respekt av dette her etter min mening

Følger nøye med videre på prosjektene som ruller og går fortere enn svint

Og ikke minst, lykke til videre!
                            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Energien veit eg ikkje men har vel noe med at eg er ganske sta av meg

Vil iallefall sei tusentakk, for er sånt som detta en får energi av
                              men søvnen måtte takast igjen etter 8t på puta er eg i storslag igjen so no er det på verksted.

legger ut noen bilder som trond har tatt

viktig med terninger

Comment

• Har jaggu trua på at det her kjem til å spele kongebra når dere er ferdige!! Kjempe dyktige er dere, skal no vertfall høre korleis det spela når han er ferdig, det er no berre grett
                                Dere får stå på i veka også ikkje gløyme å sove noken tima innimellom

Comment

Working...
                                X