Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sjønner heller ikke hvordan dere klarer. Og ikke minst hvordan dere klarer holde på dama med så mye garasjetid. :P hehe...
    Tråden din må være den jeg liker best av alt jeg har sett her inne.
    Gir virkelig lyst/motivasjon til å gjøre noe selv. Hadde bare pengepungen vært litt større :P

Stå på videre.
    sigpic

Comment

• Originally posted by TheCharger View Post
      Sjønner heller ikke hvordan dere klarer. Og ikke minst hvordan dere klarer holde på dama med så mye garasjetid. :P hehe...
      Tråden din må være den jeg liker best av alt jeg har sett her inne.
      Gir virkelig lyst/motivasjon til å gjøre noe selv. Hadde bare pengepungen vært litt større :P

Stå på videre.
      Dame?
      "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• Tusen takk nok engang. håper det blir bedrift en eller anna gang ja er liksom detta eg har lyst å holde på med.

men fått gjort litt i dag og . mye som ikkje viser på bilder. som tar tid. men godt fornøgd med taket eg har mekka sammen i dag ja skal bolte det skikkeleg på plass i morra tideleg.

plan i morra:
        bygge ferdig kassa (litt sveisejobb innvendig og ) og trekkeden. batteri å div småting

onsdag - torsdag ferdig med dørsider å småting ferdig fredag håper eg på. 2dager før frist

TheCharger: dame er det nok slutt på (eg var vel aldri heime) so no er det kun jobbing å holde på med det eg liker best

vi skal ta skikkelege bilder når alt er ferdig.
        Last edited by bassdal; 04-05-2010, 03:34.

Comment

• Endeleg heime etter 36tima jobbing på verkstaden

skrur ikkje til plata å glasset til endå før vi har justert forsterker.

frontvegg. 2 * 22mm + 2 * 12mm.

uff. blir mye støv av sånt.

denna kassa er TUNG. vi skrur ikkje på bakveggen før den er komt i bilen å alt opp kobla.

vert mye jobb med denna ja.

frest nedi groundzero logo (mangler å lage ramma som skal vere rundt)

tja. Sveist fast gjengestag for å lage ei batteri skinne :P eg var lat!.

delefiltera ligger i kassa på bakhøgtalarane for å sleppe alle mulige bokser rundt om på kassa..

vil påstå å sei at det ser temmeleg vilt ut å særleg å tenke på at det er en avis bil

nei no er det noen timer søvn før det er full fart igjen.
          Last edited by bassdal; 06-05-2010, 00:18.

Comment

• Ja dette var rått å sjå Dere veit ka dere holder på med og Trond får nok feitaste anlegge i en avisbil her i landet ja
            Gleder meg til å sjå ferdig ressultat på fredag

Comment

• blir vell ikkje lenge før du stig begynde og no leitt dårli at en anna bil har bedre annlegg i arbeidsbilen enn deg
              "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• Jeg melder meg frivillig til å kjøre avis med den bilen der!!!

Men ja, dette er vel noe de fleste kan drømme om å kjøre rundt i

Også som dere står på!
                2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Det der er et sykt bygg i en avisbil Meget heftig og stilig det der

Comment

• det blei bare utrolig tøft ja
                    ole k bergerud til tjeneste
                    b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo

Comment

• Etter en knallhard dag/natt (blir dag igjen no) so regner eg med vi er ferdige rundt kl 17.00.
                      litt dumt at verkstedet ligger ca 5mil frå der eg bur. so kver gang vi trenger noe småtteri er det 1,5t kjøring.
                      og no måtte eg ned til førde å skaffe litt ting å tang. og då kunne eg benytte anledninga til å oppdatere å ete noe mat.
                      å sette i gang han som eiger bilen til å pusse dørtrekk (eg er lei av å slipe etterkvert)

er et temmeleg sykt bygg ja. iallefall i en avis bil. før hadde han 4 * 12" det trøkte meget bra men mye vil ha mer.

under sete. delefilter til frontsett. å kompressor å lufttank til Hornblasters (syke greier, meiner den fløyta blåste 162db)
                      uff han er ikkje heilt god

noen småkabler i taket ja. til lys remote osv osv.

imellom kassa å stålet bruker vi pakninsmasse for å hindre kniring i kasse under kjøring

her er kassa til forsterker.

strømkabler går inni kassa. å i batterikassa igjen.

kassa på plass. brukt orginale skruehull berre borra opp til m6.

under trekking

meget strøken vil eg påstå.

porten laga ramme å trekt.

det er laga ei ramme rundt kassa på ca 32mm. for å få betre plass i framsete en orginalt sjåføren sitter godt no, men
                      en smule mindre nyttelast?:P og litt mindre varerom.

det var alt for denna gang, no er det pååan igjen.

Comment

• Originally posted by GENEXXA
                        RÅTT!

Avis bilen til Bassoflove blir litt pinglete iforskjell til denne!
                        Har dere fått testa anlegget? Hvordan låter det?
                        Har testa subbene, og resten av det som står i kassa.. Og det spiller HØYT!!!

Comment

• fy søren du er flink as:P
                          ole k bergerud til tjeneste
                          b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo

Comment

• eg kan vel sei at til og med eg er fornøgd med trøkket å finnish.
                            (no har eg ikkje sett eine dørsida han måtte trekke den åleine i natt då eg skulle ikonfirmasjon i dagtideleg å hadde allrede vert våken i 2døgn so eg måtte ha søvn)
                            førerdøra som vi var 2 på når vi trekte den vart iallefallbra.

er MYYYE flexing på denna vogna. frontruta ser ikkje ut til ha det heilt godt..

kommer bilder å videoer.. seinare i kveld forhåpentlegvis.

Tusentakk for allekomentarer , sånt hjelper virkeleg på ståpåhumøret:=) UFF detta har verdt ei skikkeleg hardveke uten søvn å mat nesten.

Comment

• fant noen bilder på tlf. frå i går natt.

tja trond var uheldig når han skulle lage til brytarane og lagde dei skeivt. so måtte rette opp i feilen

lagde ei plate i kryssfiner. sparkla å trekte den. vart ganske strøkent.

ramma å skiltet komt på plass.

dørside under trekking.

astolper på plass.

Mye lys i denna vogna :P

video`n som eg har filma med den flotte tlf`n min klarer jo ikkje å få med seg en einaste bevegelse.
                              men liten smakebit til vi har fått filma med skikkeleg kamera..

kanskje en fordel å holde mobilen riktig vei når eg filmer:P

Comment

• Helt nydelig og proft utført arbeid, ser ut som det spiller ganske bra også!
                                Mvh Werner Harstad

Comment

Working...
                                X