etter en liten testlytt i helga kan eg bekrefte at det spilla som FAEN ett annlegg med trøkk i for å vere ærli
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
Tusen takk berniebp87 Lika godt prosjekta dine iallefall
er litt frustert over eiger over sprinter ettar han tok en jalla jalla løsning på dørtrekka han skulle trekke ferdig. = noe biltema filt blanda ilag med vinylen = noe av det styggaste eg har sett i heile min bilstereokariere. so dei blir sendt oppigjen til meg.
neste prosjekt som står på lista er en STRØKEN saab 9-3 ombygd til viggen som skal få en clean å fin install. detta er noe meir for SQ folka ankommer verksted på lørdag. har en Sinnsjuk rydde jobb på verksted i dag ja
fekk noen bilder av integra`n i sommer av ei vennine
Prosjekt tråden til han eg skal bygge i :
http://www.bilstereoforumet.no/showt...ght=fleskepuppLast edited by bassdal; 11-05-2010, 21:30.
Comment
-
Mye piping dørene spiller iallefall høgt men men under neste ombygging er det iallefall heilt greit at ørepropper er et must vist en skal spille lenge ja.
men kan no ta en liten oppdatering på ka som skjer med anlegget.
det eg kan få plass til å stor nok kasse. 2 * 18" / 4 * 15" / 8 * 12"
har vi funne ut:
bassdel:
8stk 12" lettdrevne subber. som låter vanvittig bra.
2stk 8000D forsterkere. evnt. 2stk 6500D forsterkere.
kommer heilt an på om vi får tak i en stk 8000D. då dei er
ute av produksjon.
frontsett:
forsterkere:
1stk Ground Zero GZUA 4125SQ
2stk Ground Zero GZUA 2225SQ
4stk Ground Zero GZCF 8-4NEO-SPL i kver dør. + 2stk i bakluka.
2stk Horndiskant i kver dør: Competition GZCT 2200 + 2stk ibakluka
Comment
-
Comment
-
noen bilder til.
rammeverket. bruker orginale skruhull til å feste den. m8
her det er borra hull er til batteriet som henger i ramma ( har glømt å ta bilder av detta men det kommer vel
når ramma er ferdig sveisa må lage litt kabel gater før grunning å lakk.
fresa noen ringer.
kjekt å bygge heile kassa med stikksag tok si tid. sirkelsaga mi har sett sine betre dager
litt prøve montering må til.
på vei å vinkle.
kassa er på 70l mye regning her ja
endå en prøvemontering før den gode polyester lukta
dynka polyester.
sånn no kan eg sove til 17mai toget er ferdig å komme meg verksted å styre på litt før jobb igjen
Comment
-
bassoflove: er nok riktig som freddie seier må ha litt runde former.. er trossalt en rund saab og ikkje en firkanta volvo
Freddie takk skal ha
har vert en liten økt på verksted i dag men trenger noe meir bygge matrialer osv før eg får gjort meir.
meget ulike sider orginalt so her må det mekkast.
laga en liten papp mal først sånn at han som eiger bilen ser korleis ting vil sannsynelegvis vil bli. skal snakke litt med han og faren først
regner med eg er ferdig med alt til lørdag håper eg då. mye jobbing imellom so går ikkje like fort som når eg har friveke
Comment
Comment