DU ER HELT RÅ!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
Syke syke mannVW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785
Comment
-
det vart verkstedet i dag hadde glømt bil nøklane mine på verkstedet so eg må sitte på med han som kjører brød opp dit i morra tideleg men blitt mange timer søvn på meg i dag so er klar for ei lang uke på verkstedet
eg må berre sei tusen takk til alle! er kjekt å få tilbake meldinger blir ståpåvilje av sånt
Moen: so klart skal eg til surnadal! skal prøve å få med meg fleire folk oppover dit for det var virkeleg morro å feste i lag med dåke galninger.
ny bruksbilen henter den om 2veker ca. anlegget blir bygd om. kommer bilder å prosjekt tråd om den seinare i sommer / vinter.
http://www.youtube.com/watch?v=ZrtJZ...eature=related
Comment
-
*se nå har bassdal endelig klikka og tippet over"
Insane project with an insane builder! Stå på!!Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by bassdal View Post
Moen: so klart skal eg til surnadal! skal prøve å få med meg fleire folk oppover dit for det var virkeleg morro å feste i lag med dåke galninger.
http://www.youtube.com/watch?v=ZrtJZ...eature=relatedMvh
Andreas Moen Sæterbø
Golf mk2
Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX
Comment
-
DD.Henrik klikka å klikka har aldri vert fornøgd med bygga mine i integra`n (tanke på lydtrykk) so håper
at eg får det betre til denna gangen. tusen takk i allefall
har ikkje vert so produktiv dag på verksted.
2 turer til verksted = ca 2,5 - 3t bortkasta tid. (måtte hente nøklane mine å heim igjen å hente bil)
so var det handle runde på biltema å litt andre plasser. og det har endt opp med at eg enten har lagt ifrå meg lommeboka
eller stjelt. sannsynsleg vis har eg lagt den igjen (typisk meg) so når eg skulle kjøpe meg middag i dag i ca 17.00 fant eg seff. ikkje lommeboka mi. tom for røyk å svolten. endte opp med at eg pakka sammen å for heim i forbannelse.
planen var å bygge ""ferdig"" kassa i dag, men ser ut som det blir 2 dager til med det. må støype frontveggen jaja.
grov sparkla litt.
ÆSJ!. pusse papir uff er ikkje glad i sånt.
det blir 2 * 19 + 12mm i fronten so blir ikkje so gale men eg må støype litt for å få detta til men men vi får ta det med et smil
siden eg har so stor bil å bygge i
frontvegg nr2 (john som skar den ut for noen dager siden )
dagen blir nok betre i morra når forsterkarane mine kommer. er heilt vilt kor trangt det er. alle forsterkere skal vere synlege. under glass i bakruta. (er iallefall det eg har planlagt.) til mandagsskveld skal heile kassa vere ferdig. inkl..
forsterkere kobla å under glass. blir mye støyping av deksler rundt bagasjeromsluka men det skal gå. får ha meg
en dag heime å rydde å styre på litt før h... veke
Comment
-
får tru eg er færdi till den tid =) hehe beklager OThttp://www.youtube.com/user/lappis22
Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet
Comment
-
Har kikket igjennom tråden din på Mazda-forumet nå og må bare si at det du har gjort med denne bilen de 3 siste årene er til å ta av seg hatten for!
Stå på videre så gleder jeg meg til å se bilen på treff!!VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785
Comment
-
Tusen takk :-D prøver i allefall å få ting til:-D men som regel er det ting som er vanskleg å få til. Mye utstyr i små biler = vanskeleg. I over 10timer har vi slete med front veggen. Mat å vinkle alle mdf ringane next. Er heilt vilt trangt. Har vert en sur dag so langt men gir meg ikkje før veggen er støpt og alt passer. Dagens mobil update:-)
Comment
-
selfølgeli vart det ingen støyping i dag. på grunn av mangler teppe (trudde eg hadde) og 100ganger meir komplisert en planlagt. men til i morra kveld er nok update`n heilt anerledes en i dag. (ca 15t. bortkasta arbeid i dag, men en lærer so lenge en lever)
kassa skal uansett vere ferdig til søndag skal eg i det heile tatt klare å rekke rudskogen. (men sta som eg er so skal det gå)
her har john vert flink å skjært ut frontplata som skulle ligge ut på nr 2 først måtte vi lage pappmal osv. = endte opp i
lag med bosset. arbeidstimer tapt. men vi tar sånt med et smil å bygger nytt!
den einaste delen som er heil etter dagens arbeid. kassa til pc`n. (fort gjort arbeid)
gamleveggen.
koffor eg må ha skrå vinkling på kassa? subbane er 32cm * 2 = 64. takhøgde rett: 62ca.
planen var sånn men nei. endte opp med.
en stk sur fyr med hammer.
unyttige plater.
mye spon å drit av tulle arbeid.
en måte som kan fungere men når vi først skal støype frontvegg so ka søren vi må lage litt showfaktor og.
so det endte opp med noe lignande denna frontveggen. litt meir vinkling et par plasser og nermare midten i bilen so er vi fornøgd. no hadde eg plutseleg plass til 7 subber vist eg virkeleg ville det men då var det forsterkere igjen. so 6 er det det blir.
ikkje fornøgd med dagen siden alt gjekk som det gjekk. men utgangspunket til i morra er heilt ok. og vi får se ka so er skjedd til i morra kvelds update
Comment
-
Må bare si at dette prosjektet er helt villt. Akkurat slike bygg som jeg digger. Skulle jeg hatt meg en ny bil å bygge i måtte det blitt noe lignende denne, som det faktisk er mulig å få inn litt mer enn hva jeg har
Originally posted by bassdal View PostMye utstyr i små biler = vanskeleg. I over 10timer har vi slete med front veggen. Mat å vinkle alle mdf ringane next. Er heilt vilt trangt.
Kommer til å følge med her, hadde egentlig ikke tenkt meg til rudskogen, men om du blir ferdig og skal dit med denne hadde det vært vesentlig mer fristende å tatt en tur bare for å se
Eneste jeg bare lurer på, er det noe under kassa som kan trenge vedlikehold? Støtdemper, bensinpumpe etc? Ser ikke ut som om denne kassa vil være mulig å få ut/flytte på etter den er ferdig.
Comment
Comment