konge! snakka foressten med han med saaben på saab treffet han skulle til.. bra laget og spilte kjempe bra! mye tar du for å lage noe sånt? kan jo eventuelt ta det over pm da selvsagt! gleder meg til å se nye bilder av bilen.. sikkert bra som alltid!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
Ting nermer seg ferdig! kan vel skrive at før anlegget er ferdig har allerede onkel snut hatt det morro med å ta skilta mine skulle vert på visning i vinter med den. men etter rudskogen blir den nok godkjent har ikkje tid til å få fixa alt :P
ENDELEG. dørtrekka blir strøkne med tanke på trekkinga eg å john har kosa oss i dag ja
gjenstår litt arbeid endå på dei då men ferdige i kveld.
Comment
-
tusen takk folkens. MEN no er eg LEI!. helvetes transport selskap!
Dei tre stoooore pallane med bassane til masdalen og alle 2x10” kassane ++ var lossa på bil nede i Tyskland men det var KLUSS!!!med noken av bilane og vi kunne berre gløyme å få det opp her til onsdag!!!!! var en beskjed å mail eg fekk i dag.
(idiota er lei transportselskap) (vi får vel ordne med henting av varer denna gangen og)
KANSKJE! eg får Ground Zero GZHW 30X 800W RMS 2 x 2 ohm
Hydrogen 12" Subwoofer dessa som midlertide subber kanskje den pallen med varer kom til tirsdag.
vi får se om eg kanskje får snakka med transportselskapa å sett om vi kan få dei subbane eg skal ha allefall.. til sverige eller noe sånt..
er no alltid et eller anna so skal skje.. bilen nermer seg stygg fort ferdig no...
sotinga på rutene blir tatt oppigjen når eg får nye ruter (mye sveise perle å dritt å møkk sånn folk er klar over det.)
Comment
-
detta er blitt gjort:
monter camber armer bak justert å justert. (inkl coilovers) ( MANGE TIMER, før vi fant stuket)
trekt begge dørsider, svart alcantara i midten (her har det gått med mange timer her og men verdt slitet etter mi meining)
dempa dørene endå meir.
fått dynamo å alt til. (mange timer her og) so no ser det ut som eg har bra med strøm.
montert. hengerfeste kobling til lader(mye billigare en en defa kontakt å like greit,?)
bygd om batterikasse framme litt. (var vel en liten feilberegning, men i orden no)
+ alt mulig. nei no er det natta for trøtte bilstereogubber som har jobba i noen døgn
tok meg fri frå verkstaden en dag å råna i staden for. so ligger litt etter tidskjema(men bilen er ferdig i morra) grunnen er :
liten sniktitt på dørsidene
under prøving. (detta er montert på plass no) gamle bilder
gjesp..
Comment
-
genexxa: til sammen 10stk 8 i dørene + 2 i taket
subber? om ca 6 timer kommer dei midlertidige
eg håper på at kanskje dei subbane eg egenli skal ha er komt til sverige kanskje til helga? då reiser vi bort dit å bytter subbane.
tmolberg: takk som spørr hadde eg berre hatt en so kjekk jobb til vaneleg, men nei. kjører aviser om natta.
vinje:tusen takk (for å vere heilt ærleg detta må faktisk opplevest- dei er ville dessa 8".)
nollie1982: gatebil? klart det er vel det vi har jobba no for i 1mnd å 6dager
tirsdag:
gjenstår:
kabler til subbane.
subber.
flytte stolane ca 1,5cm lengre mot midten av bilen
vask vask og endå meir vask, av 3 biler (eine er modern sin, har lånt hennast ei stund å må få gjort den fin å rein igjen)
Onsdag:
justere anlegget.
sortere litt musikk./
pakkke
gjere leiigheta strøken.
finne fram øl
ta mye bilder med skikkeleg fotoapparat. å legge ut her. (siste oppdatering oppdatering på ei stund, (untatt bilder frå turen og treff) må ta meg litt fri frå verkstedet, må prøve å få litt fett på den tynne kroppen min. har gått ned mange kilo. stresser litt for mye av og til å glømmer heilt å ete.
vi reiser her i frå 22.30 ankomst ca 07.00 + litt til? kommer an på kor mange stopp det blirLast edited by bassdal; 06-07-2010, 06:10.
Comment
Comment