Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FY FEITE!!!!

Detta ble BRA folka!!

Kos dere skikkelig, SKIKKELIG på Rudskogen, og nyt musikken!
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• skamfett oppsett enda en grunn til og angre seg til og ikke dra nedover...
      Mvh
      Andreas Moen Sæterbø
      Golf mk2
      Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• Det der var gjennomført! Hadde vært morro å tatt en prøvelytt på Gatebil i helgen
        Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

Comment

• Ja man får bare vente til august da
          Mvh
          Andreas Moen Sæterbø
          Golf mk2
          Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• Ja denne bilen spilte høyt hvertfall. Ble bekymra for øra mine der jeg satt jeg. Ikke pga. bassen, det var bare litt lydtrykk - men de 10 fulltonene dine.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Den bilen er faen meg RÅ. Skal lete lenge for å finne en bil som er så bra på show som den derne. 10x 8" fulltone toltalt med 25k wattrms? Jeg kunne kjenne ørevoksen renne ut av øyra. Sjefsbil! Nydelig arbeid også det skal du ha.
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Følt med denne tråden en god stund nå og må si jeg ble positivt overasket over utsenet du fikk till!!
                Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

• Så bra ut i virkeligheten ja. Ikke sånt jeg ville bygd, men absolutt.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Tusen takk folkens (er virkeleg glad over at det trekte den oppmerksomheta!

er morro etter mange timers arbeid å endeleg å få bruke bilen igjen.

(no er det EU OK .(må vel fjerne litt utstyr, nyttelast 300kg) og bytting til versting subber som står for tur, eg har litt for mye effekt å volum kontroll på fylla er tja. so blåste tilsammen 3 subber i helga. )

TakeTheTime:
                    Ja denne bilen spilte høyt hvertfall. Ble bekymra for øra mine der jeg satt jeg. Ikke pga. bassen, det var bare litt lydtrykk - men de 10 fulltonene dine. (du skulle få ha hørt med alle 6subbane då var det virkeleg morro. )

no var det å hive seg rundt å komme seg på jobb å tjene penger igjen, dyrt på turer!.

Comment

• Tok noen bilder av Integraen til Masdalen her. Ble ikke noen bra bilder men bilder ble det hvertfall.

Manden bak showfaktoren ved emma folkene.
                      Tor Martin Ølberg
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Stig snakka vel noe om GZPW12SPL i helga
                        MVH, Øivind Sandvik
                        sigpic
                        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                        www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Kan vell nesten bekrefte att det blir GZPW 12SPL etter en lang prat ei natt :P
                          Eneste som kanskje holder, hehe

Faktisk svært imponert over hva han får til

Husker i "gammle dager" da han bare hadde billige jalla subber osv..
                          Fikk det til å spille dobbelt så bra som mye dyrere utstyr uansett :P

Comment

• takk
                            blir Limted ENDÅ. laste dei i 2ohm, forandre litt innvendig i kassa. i lag med gode råd frå gz og ice. og se ka vi til.

Comment

• Blir dei enda ja, Fungera egentlig ganske bra etter raportane å bedømme så :P

Comment

• hva skal man si? jeg har ikke ord rett og slett. eneste jeg har å si er at, om jeg noen gang skulle komme over deg på et treff, så ville jeg hatt en demo med min type musikk

du har talent vertfall, helt sykt bra ble det! kan tenke det låter sinnsvakt bra og, ble det tatt noen målinger på rudskogen?
                                Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
                                91 ED3 Civic Low'n Slow
                                Roar M. Stene
                                Dj-androctonus @ Soundcloud.com

Comment

Working...
                                X